شنبه، 19 آذر 1401 00:00 کد مقاله : 14010919002
سید یعقوب رضوی
حاج ابراهیم متینیان با اشاره به طرح‌ها و پروژه‌های در حال اجرا گفت: در حال حاضر در رامهرمز و رامشیر پروژه‌های بزرگی در دست اجراست که نویدبخش رفع گوشه‌ای از مشکلات مردم شر ...
نماینده‌ی مردم شریف رامهرمز و رامشیر در مجلس شورای اسلامی در حاشیه‌ی نمازجمعه بمناسبت هفته فناوری از سه جوان مخترع رامهرمزی تقدیر و تشکر کرد و افزود: همت جوانان این مرزوبوم از همه مشکلات قوی‌تر و والاتر است.

نماینده‌ی مردم شریف رامهرمز و رامشیر در مجلس شورای اسلامی در خطبه‌های نماز جمعه رامهرمز اعلام کرد.

تمامی سازمان‌ها و ادارات باید از اعتبارات تخصیص‌یافته بخشی را به امورات فرهنگی اختصاص دهند

حاج ابراهیم متینیان با گرامیداشت ایام شهادت صدیقه دوعالم حضرت فاطمه (س) گفت: فاطمه را باید بامشی سیاسی و ولایت‌پذیری و علی دوستی شناخت.

وی با اشاره به هفته مجلس و شهادت آیت‌الله مدرس گفت: وظیفه ذاتی مجلس شورای اسلامی نظارت بر اجرای صحیح قوانین موجود و تصویب قوانین جدید می‌باشد.

متینیان با اشاره به وضعیت کشور عنوان کرد: آمریکا و آل سعودی منافق و همه دشمنان با سوءاستفاده از مشکلات موجود و فریب دادن برخی جوانان عزیز توسط سه هزار رسانه درصدد برآمدند تا با جنگ ترکیبی از این آب گل‌آلود ماهی بگیرند که با بصیرت مردم انقلابی ایران خواب آشفته آن‌ها تعبیر نشد.

نماینده مردم رامهرمز در مجلس افزود: آمریکا در حین و پس از وقایع اخیر پیام‌های متعددی فرستاده و درخواست انعقاد مجدد برجام را داشته که دولت جمهوری اسلامی فقط به‌شرط ضمانت اجرایی پنج‌ساله حاضر به مذاکره و توافق است.

متینیان با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر عدم دخالت نمایندگان در انتصابات، مطالبه گری صحیح را بهترین راهکار پاسخگو کردن مسئولین کم‌کار دانست و با صراحت اعلام کرد که تکیه‌گاه هیچ مدیری نبوده و در هیچ عزل و نصبی دخالت نکرده و نخواهد کرد.

عضو گروه انرژی در مجلس گفت: با توجه به اینکه رامهرمز و رامشیر سومین میدان نفتی ایران را دارا می‌باشند توانستیم باهمت مضاعف ۲۳۰ پروژه نفتی را در این منطقه کلنگ زنی نماییم که الحمدالله ۱۲۰ پروژه به بهره‌برداری رسیده و مابقی در دست اجراست

حاج ابراهیم متینیان با اشاره به آسفالت و بهسازی ۱۲۰ روستا و گازکشی ۵۰ روستای فاقد گاز تا پایان سال، تبدیل نمای بازار ۱۷شهریور مشابه بازار وکیل شیراز با اعتباری بالغ بر ۱۵۰ میلیارد ریال در حوزه انتخابیه گفت: نوید روزهای خوب را به مردم این دیار می‌دهیم.

تجهیز اورژانس و توسعه بیمارستان مادر در حال انجام است

نماینده‌ی مردم شریف رامهرمز و رامشیر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به افتتاح اورژانس بزرگ بیمارستان مادر رامهرمز افزود: برخی تجهیزات تکمیلی اورژانس جدید تا چند روز آینده وارد خواهد شد و اورژانس به‌صورت صددرصدی فعال می‌گردد.

وی افزود: طرح توسعه بیمارستان مادر شهرستان رامهرمز در حال انجام است که پس از تکمیل بیش از 120 تختخواب اضافه خواهد شد.

وی با اعلام خبر اعطای مجوز دو درمانگاه نفت در دو شهرستان رامهرمز و رامشیر به مردم نوید کشاندن پای نفت به درمان رامهرمز را داد و با اشاره به پرداخت حق آلایندگی که با کمک همه مجمع نمایندگان استان خوزستان محقق شد گفت: این حرکت گامی تاریخ‌ساز در جهت رفع محرومیت و مشکلات شهر و روستاهای استان خوزستان است.

حاج ابراهیم متینیان با اشاره به طرح‌ها و پروژه‌های در حال اجرا گفت: در حال حاضر در رامهرمز و رامشیر پروژه‌های بزرگی در دست اجراست که نویدبخش رفع گوشه‌ای از مشکلات مردم شریف حوزه انتخابیه را دارد.

او با گرامیداشت هفته فناوری از سه جوان مخترع رامهرمزی تقدیر و تشکر کرد و افزود: همت جوانان این مرزوبوم از همه مشکلات قوی‌تر و والاتر است.

عضو گروه انرژی مجلس با اشاره به اتصال آب شیرین به شبکه رامهرمز یادآور شد: راه درازی را در این پروژه طی کرده‌ایم و راه دشواری نیز برای تکمیل آن پیش و روداریم که ان‌شاءالله باهمت یکایک نقش‌آفرینان در این عرصه محقق خواهد شد.

متینیان در پایان با تشکر از مردم فهیم، ریشه‌دار، غیور و بصیر رامهرمز در عدم همراهی با ایادی بیگانه، خطاب به مردم گفت: تا پای جان برای عزت شما و رفع مشکلات منطقه تلاش خواهم نمود.

 

نظر جدید
پربازدیدها