جمعه، 06 آبان 1401 00:00 کد مقاله : 14010806002
سیروس بزمی
جزئیات مراسم تشییع پیکر شهیدان هوشنگ و امید خوب در استان کهگیلویه و بویراحمد و شهرستان بهمئی مشخص شد

به گزارش پایگاه خبری رهیافت جنوب، جزئیات مراسم استقبال، تشییع و تدفین شهدای حادثه تروریستی شهرستان بهمئی در استان کهگیلویه و بویراحمد مشخص شد.

جلسه ستاد هماهنگی و پشتیبانی مراسم تشییع و تدفین شهدای شهرستان بهمئی در حادثه تروریستی حرم مطهر شاهچراغ با حضور فرمانده سپاه فتح و معاون سیاسی و امنیتی و شورای اداری استان به صورت ویدیو کنفرانس با اعضای شورای تامین شهرستان بهمئی و فرماندهان سپاه های شهرستان های باشت ؛گچساران و بهبهان و خانواده محترم شهیدان خوب در سالن جلسات ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بهمئی برگزار شد.

سرهنگ پاسدار مهدی غلامی نژاد فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بهمئی گفت:پس از ویژه برنامه مراسم تشییع که روز شنبه مورخه ۷آبان ساعت ۹صبح در حرم مطهر احمد بن موسی در استان فارس برگزار می‌شود.

بعداز اجرای برنامه در شیراز پیکر مطهر شهدا به مشهد مقدس جهت طواف انتقال داده می‌شود.

پیکر مطهر شهیدان هوشنگ خوب و امید خوب ساعت ۱۱شب شنبه وارد شهر یاسوج میشوند و در فرودگاه یاسوج با حضور شورای تامین و شورای اداری استان مراسم استقبال انجام میشود.

روز یک شنبه ساعت ۹صبح از ستاد کنگره شهدای شهر یاسوج تامیدان ۷تیر برنامه تشییع در شهر یاسوج برگزار میشود.

پیکر مطهر شهدا در دو شهرستان باشت ساعت ۱۵ و در شهر گچساران ساعت ۱۶ با اجرای برنامه ای یک ساعته در این دو شهرستان پیکر مطهر شهدا به شهرستان بهبهان انتقال داده میشوند.

پیکر مطهر شهدا در شب مهمان مردم عزیز و شهید پرور شهرستان بهبهان خواهد بود .

پیکر مطهر شهدا صبح روز دوشنبه پس از اجرای برنامه های معنوی با حضور مردم شهید پرور و ولایتی بهبهان ساعت ۱۲ظهر از سمت شهرستان بهبهان حرکت داده می‌شوند و ساعت ۱۴ بعدازظهر در ورودی شهرستان بهمئی مراسم استقبال از شهدای عزیز با حضور چشمگیر مردم شهرستان بهمئی انجام خواهد شد و سپس جهت تدفین به سمت قطعه صالحین قبرستان جدید شهرستان بهمئی انتقال داده می‌شود.

جزئیات مراسم تشییع پیکر شهیدان هوشنگ و امید خوب در استان کهگیلویه و بویراحمد و شهرستان بهمئی مشخص شدجزئیات مراسم تشییع پیکر شهیدان هوشنگ و امید خوب در استان کهگیلویه و بویراحمد و شهرستان بهمئی مشخص شدجزئیات مراسم تشییع پیکر شهیدان هوشنگ و امید خوب در استان کهگیلویه و بویراحمد و شهرستان بهمئی مشخص شدجزئیات مراسم تشییع پیکر شهیدان هوشنگ و امید خوب در استان کهگیلویه و بویراحمد و شهرستان بهمئی مشخص شدجزئیات مراسم تشییع پیکر شهیدان هوشنگ و امید خوب در استان کهگیلویه و بویراحمد و شهرستان بهمئی مشخص شدجزئیات مراسم تشییع پیکر شهیدان هوشنگ و امید خوب در استان کهگیلویه و بویراحمد و شهرستان بهمئی مشخص شد

نظر جدید
پربازدیدها