جمعه، 08 مهر 1401 00:00 کد مقاله : 14010708001
سیروس بزمی
برگزاری همایش فرهنگی و هنری به مناسبت هفته دفاع مقدس در شهرستان بهمئی + عکس

به گزارش پایگاه خبری رهیافت جنوب، همایش فرهنگی و هنری به مناسبت هفته دفاع مقدس در سالن آمفی تئاتر شهر لیکک برگزار گردید.

عادل پورجشیره سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهمئی در این همایش گفت: همایش فرهنگی و هنری  به مناسبت هفته دفاع مقدس در شهرستان بهمئی برگزار شد.

برگزاری همایش فرهنگی و هنری به مناسبت هفته دفاع مقدس در شهرستان بهمئی + عکس

وی ضمن خیرمقدم و تقدیر و تشکر گفت: این همایش فرهنگی و هنری به مناسبت هفته دفاع مقدس و همچنین به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره شهداء، رزمندگان، اسرا و جانبازان هشت سال دفاع مقدس برگزار شد.

وی گفت: در این همایش هنرمندان شهرستان بهمئی (شعر،خاطره گویی،موسیقی و هنرهای تجسمی)هنرنمایی کردند.

پورجشیره در پایان از فرماندار شهرستان، مسئولین ادارات، رزمندگان ،بسیجیان، هنرمندان و خبرنگاران که نهایت همکاری را در اجرای این برنامه داشتند تقدیر و تشکر کرد.

فرماندار شهرستان بهمئی در این همایش با اشاره به اینکه برای تبیین و ترویج جایگاه فرهنگ و هنر باید تلاش مضاعف تری داشته باشیم گفت: اجرای برنامه های متنوع فرهنگی و هنری برنامه ریزی شده که انعکاس این برنامه ها می تواند کمک شایانی به معرفی دیار و شهرستانمان داشته باشد.

برگزاری همایش فرهنگی و هنری به مناسبت هفته دفاع مقدس در شهرستان بهمئی + عکس

علی محمدی در ادامه با اشاره به اینکه شهرستان بهمئی یکی از شهرستان های برتر در حوزه فرهنگ و هنر است افزود : همکاری و تعامل دستگاه های فرهنگی در استان، فرهنگ و هنر این منطقه را در جامعه بیش از پیش معرفی می کند.

فرماندار شهرستان بهمئی گفت : باید برگزاری کارگاه های آموزشی با رویکرد فنی و محتوایی ویژه هنرمندان فعال، ارائه آثار هنری به صورت اجرای نمایش ، برگزاری نمایشگاه ، رونمایی از آثار حوزه هنری در دستور کار قرار گیرد.

علی محمدی با اشاره به برخی از گوشه های دوران ۸ سال دفاع مقدس، از آن دوران و جانفشانی و از خودگذشتگی رزمندگان اسلام به نیکی یاد کرد و گفت : حضور حماسی هنرمندان و اصحاب فرهنگ در سالهای جنگ تحمیلی عراق علیه ایران نه تنها موجب گرمی و موفقیت جبهه‌ ها شد ؛ بلکه شور و نشاط ویژه‌ای بوجود آمد.

این همایش با حضور راویان، فرماندهان، پیشکسوتان دوران دفاع مقدس و همچنین شاعران و هنرمندان شهرستان در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بهمئی برگزار شد.

رزمندگان شهرستان بهمئی هم در این مراسم ، به روایت و نقل رشادت‌های خود و همرزمان شان در دوران ۸ سال دفاع مقدس پرداختند.

در این همایش هنرمندان علاوه بر اجرای موسیقی ، آثار هنری خود را در قالب عکس و نقاشی به نمایش گذاشتند.

گفتنی است در این همایش که به مناسبت هفته دفاع مقدس ، با هدف پاسداشت فرهنگ و هنر بهمئی ، انتقال تجربیات هنرمندان و بیان رشادت‌های رزمندگان دوران دفاع مقدس در بهمئی برگزار شد ادارات و نهادهایی همچون اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهمئی ، بنیاد شهید و اُمور ایثارگران ، حوزه بسیج ثارالله مرکزی لیکک و انجمن های فرهنگی و هنری شهرستان بهمئی مشارکت داشتند.

خبرنگار و عکاس: سیروس بزمی

متن خبر: عصر آشنا

برگزاری همایش فرهنگی و هنری به مناسبت هفته دفاع مقدس در شهرستان بهمئی + عکسبرگزاری همایش فرهنگی و هنری به مناسبت هفته دفاع مقدس در شهرستان بهمئی + عکسبرگزاری همایش فرهنگی و هنری به مناسبت هفته دفاع مقدس در شهرستان بهمئی + عکسبرگزاری همایش فرهنگی و هنری به مناسبت هفته دفاع مقدس در شهرستان بهمئی + عکسبرگزاری همایش فرهنگی و هنری به مناسبت هفته دفاع مقدس در شهرستان بهمئی + عکسبرگزاری همایش فرهنگی و هنری به مناسبت هفته دفاع مقدس در شهرستان بهمئی + عکسبرگزاری همایش فرهنگی و هنری به مناسبت هفته دفاع مقدس در شهرستان بهمئی + عکسبرگزاری همایش فرهنگی و هنری به مناسبت هفته دفاع مقدس در شهرستان بهمئی + عکسبرگزاری همایش فرهنگی و هنری به مناسبت هفته دفاع مقدس در شهرستان بهمئی + عکسبرگزاری همایش فرهنگی و هنری به مناسبت هفته دفاع مقدس در شهرستان بهمئی + عکسبرگزاری همایش فرهنگی و هنری به مناسبت هفته دفاع مقدس در شهرستان بهمئی + عکسبرگزاری همایش فرهنگی و هنری به مناسبت هفته دفاع مقدس در شهرستان بهمئی + عکسبرگزاری همایش فرهنگی و هنری به مناسبت هفته دفاع مقدس در شهرستان بهمئی + عکسبرگزاری همایش فرهنگی و هنری به مناسبت هفته دفاع مقدس در شهرستان بهمئی + عکسبرگزاری همایش فرهنگی و هنری به مناسبت هفته دفاع مقدس در شهرستان بهمئی + عکسبرگزاری همایش فرهنگی و هنری به مناسبت هفته دفاع مقدس در شهرستان بهمئی + عکسبرگزاری همایش فرهنگی و هنری به مناسبت هفته دفاع مقدس در شهرستان بهمئی + عکسبرگزاری همایش فرهنگی و هنری به مناسبت هفته دفاع مقدس در شهرستان بهمئی + عکسبرگزاری همایش فرهنگی و هنری به مناسبت هفته دفاع مقدس در شهرستان بهمئی + عکسبرگزاری همایش فرهنگی و هنری به مناسبت هفته دفاع مقدس در شهرستان بهمئی + عکسبرگزاری همایش فرهنگی و هنری به مناسبت هفته دفاع مقدس در شهرستان بهمئی + عکسبرگزاری همایش فرهنگی و هنری به مناسبت هفته دفاع مقدس در شهرستان بهمئی + عکسبرگزاری همایش فرهنگی و هنری به مناسبت هفته دفاع مقدس در شهرستان بهمئی + عکس

نظر جدید
پربازدیدها