شنبه، 02 مهر 1401 00:00 کد مقاله : 14010702001
سیروس بزمی
با حضور مسئولین شهرستانی، سال تحصیلی جدید در مرکز آموزشی با نیازهای ویژه لادن شهرستان بهمئی آغاز گردید + جزئیات و عکس

به گزارش پایگاه خبری رهیافت جنوب، همزمان با سراسر کشور زنگ آغاز سال تحصیلی جدید در مرکز آموزشی با نیازهای ویژه لادن شهرستان بهمئی به صدا درآمد.

در این بازگشایی امام جمعه شهرستان، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج، مدیر آموزش و پرورش، مسئول نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی، شهردار و رئیس شورای شهر لیکک، مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره)، مدیر بهزیستی، مدیر بنیاد شهید و امور ایثارگران و تعدادی دیگر از کارکنان اداره آموزش و پرورش شهرستان بهمئی حضور داشتند.

در این آیین حجت‌الاسلام سید محمدیوسف افروغی امام جمعه شهرستان بهمئی در باب ارزش کودکان استثنایی در خانواده و چگونگی رفتار با این کودکان و حمایت عاطفی و روانی از این فرزندان معصوم به بیان سخن پرداخت.

در پایان این مراسم رودابه خلیلی کیا مدیر مرکز آموزشی لادن بهمئی ضمن قدردانی از حضور این عزیزان در جمع صمیمی خانه بهشتی لادن با اهدای لوازم التحریر و شیرینی، دانش آموزان را از میان جمع صمیمی این بزرگواران، از زیر قرآن رد کرده و آنها را به سمت کلاسهای درس هدایت کردند.

با حضور مسئولین شهرستانی، سال تحصیلی جدید در مرکز آموزشی با نیازهای ویژه لادن شهرستان بهمئی آغاز گردید + جزئیات و عکسبا حضور مسئولین شهرستانی، سال تحصیلی جدید در مرکز آموزشی با نیازهای ویژه لادن شهرستان بهمئی آغاز گردید + جزئیات و عکسبا حضور مسئولین شهرستانی، سال تحصیلی جدید در مرکز آموزشی با نیازهای ویژه لادن شهرستان بهمئی آغاز گردید + جزئیات و عکس

برچسب ها :
نظر جدید
پربازدیدها