شنبه، 19 شهریور 1401 00:00 کد مقاله : 14010619001
مهرداد جهان خواه
راوند: گسترش دروغ، بی‌اخلاقی‌، شایعه‌پراکنی، بی‌بندباری  و ارتباطات وسیع و دوستی‌های نامتعارف، از هم‌پاشیدن خانواده‌ها و گوشه‌گیری از جمله آسیب‌ها ی استفاده نامطلوب و منف ...
استفاده نادرست ازفضای مجازی عامل از هم پاشیدن خانوادهاست

"رهیافت جنوب"

امام جمعه بخش دیشموک؛استفاده نادرست ازفضای مجازی عامل از هم پاشیدن خانوادهادانست.

به گزارش پایگاه خبری رهیافت جنوب؛حجت الاسلام علی اکبر راوند امام جمعه دیشموک ضمن دعوت خود و مردم  به رعایت تقوای الهی گفت: با گسترش فضای مجازی بایستی جلوی گسترش بی اخلاقی گرفته شود.

وی با اشاره به از هم پاشیدن خانواده ها به دلیل فضای مجازی افزود: حضور در فضای مجازی سبب گوشه گیری اعضای خانواده که اگر در این زمینه تقوا نباشد ممکن است آسیب های زیادی در جامعه وارد  شود.

راوند با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار شرکت کنندگان مجمع جهانی اهل بیت ادامه داد: نظام اسلامی یک واقعیتی است که وجود دارد که مهمتر از پدید آوری نظام اسلامی تاب آوری آن در برابر مشکلات، توطئه های دشمنان است که امروز جامعه اسلامی از نهال تازه روییده به یک حقیقت کامل تبدیل شده است.

خطیب سیاسی عبادی جمعه دیشموک با اشاره به تحریم غذا و دارو در طول حیات نظام اسلامی گفت: نظام اسلامی با اراده پولادین مردم توانست در برابر این دشمنی ها ایستادگی کند.

وی با اشاره به ولایت فقیه افزود: وجود ولایت فقیه نقش مهمی در هدایت مردم و هوشمندانه برای رفع مشکلات داشته و بی نظیر است.

امام جمعه دیشموک با قدرت نیروی دریایی سپاه پاسداران گفت: سپاه پاسداران با الحاق تجهیزات تخصصی ، جنگی و رزمی شهید سلیمانی توانایی اجرای عملیات در آب های دور را دارد.

وی با اشاره به پیاده روی اربعین افزود: این حرکت عظیم مسلمانان در بین بیش از ۵۰ میلیون نفر فقط از شبکه های ایرانی در فضای بین الملل در بین غیر مسلمانان تبلیغ می شود

راوند ادامه داد: بیش از ۴۰ کشور دنیا در پیاده روی اربعین شرکت می کنند که رسانه های غربی به دنبال سانسور خدمات رسانی رایگان مردم در عراق هستند.

امام جمعه دیشموک با اشاره به حضور سی میلیونی در پیاده روی اربعین از ملل مختلف گفت: در روز اربعین برنامه های ویژه ای به صورت پیاده روی تا حرم مطهر امامزاده میرسالار علیه السلام برای جاماندگان اربعین حسینی  برگزار می شود 

وی با تقدیر از رئیس جمهور انقلابی و دولتمردان برای تسهیل در پیاده روی اربعین گفت: از اقدامات دولت در تسهیل در دریافت گذرنامه و خدمات دهی به زوار تقدیر که موکب سپاه شهرستان کهگیلویه در حال خدمات رسانی و مردم می توانند در این ثواب عظیم مشارکت کنند.

برچسب ها :
نظر جدید
پربازدیدها