دوشنبه، 14 شهریور 1401 00:00 کد مقاله : 14010614001
سید یعقوب رضوی
با پیگیری مُصرّانه و مجدانه حاج ابراهیم متینیان نماینده‌ی مردم شریف رامهرمز و رامشیر در مجلس شورای اسلامی برای اولین بار در تاریخ حوزه انتخابیه، در مرحله اول ضریب ارتقاء ...
توسعه بر مدار چهار سال خدمت و وفاداری؛ آغاز دوران طلایی ضریب ارتقاء حق آلایندگی و أرزش افزوده شهرستان‌های رامهرمز و رامشیر

توسعه بر مدار چهار سال خدمت و وفاداری؛ آغاز دوران طلایی ضریب ارتقاء حق آلایندگی و أرزش افزوده شهرستان‌های رامهرمز و رامشیر

 

با پیگیری مُصرّانه و مجدانه حاج ابراهیم متینیان نماینده‌ی مردم شریف رامهرمز و رامشیر در مجلس شورای اسلامی برای اولین بار در تاریخ حوزه انتخابیه، در مرحله اول ضریب ارتقاء حق آلایندگی و أرزش افزوده به بالاترین سطح به درجه 4 اختصاص یافت و در مرحله دوم وصول مبالغ قابل توجهی که سهم شهرستان رامهرمز 1820 میلیارد ریال و شهرستان رامشیر 2690 میلیارد ریال که مجموعاً 4510 میلیارد ریال که هفتاد درصد به حساب شهرداری‌ها و سی درصد به حساب دهیاری‌های حوزه انتخابیه واریز می‌گردد.

 

به گزارش «پایگاه خبری رهیافت جنوب»، با همت مضاعف نماینده‌ی مردم شریف رامهرمز و رامشیر در مجلس شورای اسلامی در کنار سایر نمایندگان استان خوزستان بالاخره مرحله دوم حق آلایندگی و أرزش افزوده از طریق شرکت ملی نفت و شرکت های آلاینده وصول  شد.

 

با تلاش های نماینده‌ی حوزه انتخابیه؛ شهرستان رامهرمز از درجه ۲ آلایندگی و رامشیر از درجه ۳ آلایندگی به درجه چهار ارتقاء  یافتند که باعث اختصاص سهم بیشتری از مبالغ آلایندگی است.

 

حاج ابراهیم متینیان اظهار داشت: در ابتدا خداوند را شاکرم که توفیق داد بعد از سال‌ها تلاش در کنار همکارانم؛ توانستیم بخشی از حق مردم محروم خوزستان بالاخص حوزه انتخابیه‌ام را از شرکت‌های آلاینده بگیریم.

 

وی یاد آور شد: که در مرحله دوم واریز که شامل ۵ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان می‌باشد که از این مبلغ قابل توجه، سهم شهرستان‌های رامهرمز(هزار و هشتصد و بیست میلیارد ریال) و رامشیر(دو هزار و ششصد و نود میلیارد ریال) می‌باشد.

 

متینیان در ادامه افزود: ۷۰ درصد این مبالغ به حساب شهرداری‌ها و ۳۰ درصد مابقی به حساب دهیاری‌های حوزه انتخابیه واریز می‌گردد.

 

عضو کمیسیون انرژی در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: واریزی‌های انجام شده به حساب دهیاری ها و شهرداری ها از اعتبارات آلایندگی بی سابقه بوده و برخی دهیاری‌هایی که بودجه ۱۰ میلیون تومانی داشتند تا ۱۰ میلیارد ریال نیز به حساب آنها واریز شده و یا خواهد شد.

 

حاج ابراهیم متینیان در پایان گفت: بدون هیچ هیاهو و جو رسانه ای در خدمت مردم عزیز حوزه انتخابیه‌ام خواهم بود و به آنها قول می‌دهم تمام تلاش خود را در راستای احقاق هر چه بیشتر حقوق شهروندان به کار ببندم.

 

 

نظر جدید
پربازدیدها