دوشنبه، 31 مرداد 1401 00:00 کد مقاله : 14010531001
سیروس بزمی
پیام تسلیت مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد و همچنین مدیر آموزش و پرورش شهرستان بهمئی در پی درگذشت فرهنگی جانباز حاج خداداد حقانی

به گزارش پایگاه خبری رهیافت جنوب، مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد و همچنین مدیر آموزش و پرورش شهرستان بهمئی در پی عروج ملکوتی فرهنگی فرهیخته، جانباز و یادگار دوران دفاع مقدس حاج خداداد حقانی، با صدور پیامی مشترک، فقدان این فرهنگی فرهیخته و رزمنده ی دوران دفاع مقدس را تسلیت گفتند.

متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

خبر درگذشت فرهنگی جانباز حاج خداداد حقانی که سال‌ها در عرصه ی آموزش و پرورش و همچنین جنگ تحمیلی کارنامه ی درخشانی از خود به جا گذاشت و سالها با درد و رنج ناشی از اثرات جبهه و جنگ، زندگی خود را گذراند و امروز روح بلند ایشان با سرافرازی و سربلندی به یاران شهیدش پیوست، موجب تاثر و تألم گردید.

بی شک انسان هایی که از جان و مال خود برای دفاع از ناموس و وطن خود گذشتند و سرافرازانه در این جهان زندگی کرده اند، برای همیشه در تاریخ ماندگارند و نام و یاد آنها همیشه بر زبان ها جاری و ساری است.

حاج خداداد حقانی از جمله این افراد است که دلاورانه در میدان نبرد جنگید و جسم خود را فدای این خاک کرد و سالها با درد و رنج ناشی از زخم های به جا مانده از دوران جنگ زندگی کرد و امروز دار فانی را وداع گفت و روح بلند ایشان به یاران و همرزمانش پیوست.

با نهایت تاسف ضایعه درگذشت این انسان بزرگوار، فرهنگی فرهیخته و یادگار دوران جبهه و جنگ مرحوم حاج خداداد حقانی را به خانواده ی محترم ایشان، همرزمان بزرگوارش، فرهنگیان استان به خصوص فرهنگیان شهرستان بهمئی تسلیت و تعزیت عرض نموده و از درگاه پروردگار متعال علو درجات را برای آن مرحوم و صبر جمیل برای بازماندگان مسألت داریم.

حسنعلی عزت خواه

مدیر کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد

مسعود فرح بخش

مدیریت آموزش و پرورش شهرستان بهمئی

 

نظر جدید
پربازدیدها