یکشنبه، 30 مرداد 1401 00:00 کد مقاله : 14010530005
سید یعقوب رضوی
محمود حمیداوی مدیر مؤسسه قرآنی اهل‌بیت رامشیر از اعزام ۴۰ مربی بانوی قرآنی به حرم مطهر امام حسین(ع) برای آموزش قرآن و احکام به زبان عربی از دهم صفر به مدت ۱۰ روز بعنوان خ ...
تدریس ۴۰ بانوی مدرس قرآن رامشیری در حرم حسینی

به گزارش «پایگاه خبری رهیافت جنوب»، محمود حمیداوی، مدیر مؤسسه قرآنی اهل‌بیت(ع) از خوزستان، از اعزام ۴۰ مربی بانوی قرآنی به حرم مطهر امام حسین(ع) برای آموزش قرآن و احکام به زبان عربی خبر داد و اظهار کرد: یکی از عواملی که مجموعه‌های قرآنی را حفظ می‌کند‏، مشوق‌هایی چون برپایی اردو به ویژه اردوهای فرهنگی ـ مذهبی است. در همین راستا، مؤسسه قرآنی اهل‌البیت(ع) اردویی تدارک دیده که در آن ۴۰ نفر از بانوان مربی قرآن خود را به عنوان خادم قرآنی به کربلا اعزام می‌کند.

تدریس ۴۰ بانوی مدرس قرآن رامشیری در حرم حسینی

 

وی با بیان اینکه این بانوان مسلط به زبان عربی، قرائت و تجوید قرآن کریم هستند، افزود: هدف از اعزام این مربیان به کربلا، حضور در حرم مطهر امام حسین(ع)‌ به منظور آموزش صحیح‌خوانی نماز، پاسخگویی به مسائل شرعی و تدریس قرآن به بانوان زائر است.

تدریس ۴۰ بانوی مدرس قرآن رامشیری در حرم حسینی

به گفته مدیر مؤسسه قرآنی اهل‌ بیت(ع) رامشیر، مجوز این طرح از حوزه علمیه نجف دریافت شده است. این بانوان از دهم ماه صفر به مدت ده روز در حرم حسینی، پاسخگوی سؤالات زائران خواهند بود. این مربیان همچنین به برگزاری کلاس‌های قرآن، احکام و صحیح‌خوانی نماز برای بانوان زائر حسینی اقدام می‌کنند.

 

حمیداوی در پایان گفت: برای بانوان شرکت کننده در این دوره، کلاس‌های آماده‌سازی و مهارت‌افزایی پیش از برگزاری این اردو، تشکیل شده است.

نظر جدید
پربازدیدها