یکشنبه، 30 مرداد 1401 00:00 کد مقاله : 14010530002
امین روانان
فحاشی طرفداران پرسپولیس به سرمایه های ملی زیبنده نبود /پرسپولیسی ها از باشگاه فولاد خوزستان باید عذرخواهی کنند

اگر باشگاه پرسپولیس تهران از باشگاه بزرگ فولادخوزستان به صورت رسمی عذرخواهی نکند ، از طریق مراجع قضایی و کمیته اخلاق و انضباطی به جد پیگیر خواهیم شد تا درس عبرتی برای همگان شود. تا کرامت و جایگاه این بزرگان و سرمایه های ملی را زیرسوال نبرند.
به گزارش رهیافت جنوب ؛ آرمین مرادی ، مشاور رسانه ای باشگاه فولاد خوزستان پس از تساوی فولاد برابر پرسپولیس تهران اظهار کرد: در جریان مسابقه این دو تیم پرطرفدار ، هواداران تیم پرسپولیس حاضر در استادیوم آزادی شروع به فحاشی و توهین علیه بازیکنان ، سرمربی و کادر فنی باشگاه فولادخوزستان کردند.

مرادی ادامه داد: باشگاه پرسپولیس هرچه سریع تر از باشگاه فولاد خوزستان بابت رفتار غیرحرفه ای طرفداران حاضر در استادیوم آزادی که علیه کادرفنی و بازیکنان باشگاه فولادخوزستان شعار و توهین کردند به صورت رسمی و‌ مکتوب عذرخواهی کند.


مشاور رسانه ای باشگاه فولادخوزستان عنوان کرد: پیشکسوتان باشگاه فولادخوزستان از‌جمله آقایان جواد نکونام ، مهدی هاشمی‌نسب ، مهدی شیری و حسین کعبی از سرمایه های فوتبال کشور عزیزمان ایران هستند و این رفتار غیرحرفه ای طرفداران پرسپولیس مایه شرمساری و‌ بی احترامی به این بزرگان و عزیزان که برای تیم‌ملی کشور سرفرازمان ایران افتخارآفرینی کردند است؛بنابراین هرچه سریعتر باشگاه پرسپولیس تهران از پیشکسوتان و مابقی کادرفنی و بازیکنان باشگاه فولادخوزستان عذرخواهی کند.

مشاور رسانه ای باشگاه فولادخوزستان درخصوص خط قرمز شرکت فولادخوزستان گفت: خط قرمز شرکت فولاد خوزستان ، حفظ کرامت انسانی تمامی عزیزانی است که برای اعتلای نام فولاد و خوزستان تلاش می کنند و ما به هیچ وجه توهین و بی احترامی به این بزرگان ملی را نمی پذیریم.

آرمین مرادی در پایان خاطرنشان کرد: اگر باشگاه پرسپولیس تهران از باشگاه بزرگ فولادخوزستان به صورت رسمی عذرخواهی نکند ، از طریق مراجع قضایی و کمیته اخلاق و انضباطی به جد پیگیر خواهیم شد تا درس عبرتی برای همگان شود. تا کرامت و جایگاه این بزرگان و سرمایه های ملی را زیرسوال نبرند

نظر جدید
پربازدیدها