دوشنبه، 17 مرداد 1401 00:00 کد مقاله : 14010517004
سیروس بزمی
غبارروبی قبور مطهر شهدای گمنام شهرستان بهمئی به مناسبت روز خبرنگار

به گزارش پایگاه خبری رهیافت جنوب، به مناسبت روز خبرنگار، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد به همراه فرماندار و دیگر مدیران شهرستانی و جمعی از خبرنگاران این شهرستان با حضور در گلزار شهدای گمنام با آنان تجدید میثاق کردند.

علی محمدی فرماندار شهرستان بهمئی در آیین این غبارروبی ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرارسیدن عاشورای حسینی و همچنین تبریک به مناسبت روز خبرنگار گفت: در حادثه عاشورا دو اقدام سنگین اتفاق افتاده است. یکی رشادت، شهادت و از خودگذشتگی امام حسین و یارانش بود که جزو بزرگ‌ترین اقداماتی بود که برای احیای اسلام در طول تاریخ اسلامی انجام گرفت. مورد دوم هم انتقال فرهنگ عاشورا توسط حضرت زینب بود که اثری بسیار زیاد داشت و تاثیر این موضوع هم کمتر از شهادت امام حسین و یارانش نبود.

 محمدی در ادامه خطاب به خبرنگاران شهرستان بهمئی گفت: همانطور که حضرت زینب در واقعه ی عاشورا برای رضای خدا کار خبررسانی را به درستی انجام داد شما بزرگواران و اهالی قلم و رسانه شهرستان برای رضای خدا قلم بزنید، اظهارنظر بفرمایید و روشنگری کنید همانطور که تا الان هم به همین نحو بوده است.

 وی در پایان گفت: مطمئناً افرادی که در قلم و بیانشان مثبت اندیش و مثبت نگر باشند از مقبولیت بیشتری در بین مردم برخوردار هستند.

در ادامه دکتر امین درخشان مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن عرض تسلیت به مناسبت عاشورای حسینی و تبریک روز خبرنگار گفت: در هر جایی که خبرنگاران حضور بیشتری داشته باشند باعث پیشرفت و حرکت بیشتر خواهد شد و این به نفع مردم و مسئولان خواهد بود.

وی گفت: مدیران محترم ادارات سعی کنند از حضور خبرنگاران در جلسات و برنامه های خود استفاده ی بیشتری را ببرند.

خبرنگار: سیروس بزمی

 

غبارروبی قبور مطهر شهدای گمنام شهرستان بهمئی به مناسبت روز خبرنگارغبارروبی قبور مطهر شهدای گمنام شهرستان بهمئی به مناسبت روز خبرنگارغبارروبی قبور مطهر شهدای گمنام شهرستان بهمئی به مناسبت روز خبرنگارغبارروبی قبور مطهر شهدای گمنام شهرستان بهمئی به مناسبت روز خبرنگارغبارروبی قبور مطهر شهدای گمنام شهرستان بهمئی به مناسبت روز خبرنگارغبارروبی قبور مطهر شهدای گمنام شهرستان بهمئی به مناسبت روز خبرنگارغبارروبی قبور مطهر شهدای گمنام شهرستان بهمئی به مناسبت روز خبرنگارغبارروبی قبور مطهر شهدای گمنام شهرستان بهمئی به مناسبت روز خبرنگارغبارروبی قبور مطهر شهدای گمنام شهرستان بهمئی به مناسبت روز خبرنگارغبارروبی قبور مطهر شهدای گمنام شهرستان بهمئی به مناسبت روز خبرنگارغبارروبی قبور مطهر شهدای گمنام شهرستان بهمئی به مناسبت روز خبرنگارغبارروبی قبور مطهر شهدای گمنام شهرستان بهمئی به مناسبت روز خبرنگار

نظر جدید
پربازدیدها