دوشنبه، 17 مرداد 1401 00:00 کد مقاله : 14010517003
سید یعقوب رضوی
نماینده‌ی مردم شریف رامهرمز و رامشیر در مجلس شورای اسلامی، در پیامی ، روز خبرنگار را به خبرنگاران و اصحاب رسانه تبریک گفت.
پیام تبریک حاج ابراهیم متینیان بمناسبت روز خبرنگار

🔸 نماینده‌ی مردم شریف رامهرمز و رامشیر در مجلس شورای اسلامی، در پیامی ، روز خبرنگار را به خبرنگاران و اصحاب رسانه تبریک گفت.

 

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم 

ن وَالْقَلَمِ وَمَا يَسْطُرُونَ 

نون، سوگند به قلم و آنچه مى ‏نويسند. 

 

🔸هفدهم مردادماه گرامیداشت نام و یاد شهید محمود صارمی و شهدای خبرنگاری است که با سلامت نفس و قلمشان به اعتبار حرفه مقدس خبرنگاری ارزشی دو چندان افزودند.

 

🔸امروزه و در عصر ارتباطات و اطلاع‏‌رسانی ، شرایط پر مخاطره دنیا نسبت به گذشته به گونه ای است که برای تبادل افکار و اطلاعات سالم، بی شک نیاز به صلابت قلم و رسالت خبرنگارانی است که با روشنگری و صدق گفتار، اخبار درست را به ذهن پویای مردم اهدا و دنیا را از اخبار کذب و تاریک در امان نگه می دارند. 

 

🔸بی‌‏تردید خبرنگاران، سنگربانان همیشه بیدار و قلب تپنده جامعه هستند که با نشر اخبار و اطلاعات صحیح، زمینه رشد پندارهای عموم را فراهم می‏‌کنند. مجاهدت های اصحاب رسانه در روزهای مبارزه با کرونا نیز فراموش نشدنی است، آنها در کنار مجاهدان سلامت و مجاهدان معیشت ضلع سوم نبرد با کرونا را تشکیل دادند و با اطلاع رسانی و آموزش، گام بلندی را در جریان این مبارزه نفس گیر برداشتند.

 

🔸اینجانب فرصت را غنیمت دانسته و با  گرامیداشت یاد و خاطره همه شهیدان عرصه دانایی، هفدهم مرداد روز خبرنگار را تبریک عرض نموده و به مصداق حدیث شریف «مَنْ لَمْ یَشْکُرِ الْمُنْعِمَ مِنَ الْمَخْلُوقِینَ لَمْ یَشْکُرِ اللَّهَ عَزَّ وَ جَل‏»، ضمن قدردانی از تلاش‌های فعالان متعهد رسانه‌ای استان اعم از مجموعه خبر صدا و سیما  استانی ،خبرگزاری ها و پایگاه های اطلاع رسانی و مطبوعات  و نشریات وزین استان خوزستان بویژه اصحاب رسانه و خبرنگاران پرتلاش حوزه انتخابیه ام، توفیق همگان را از درگاه خداوند بصیر و سمیع خواهان و خواستارم. 

 

                حاج ابراهیم متینیان
نماینده‌ی مردم شریف رامهرمز و رامشیر و عضو کمیسیون انرژی در مجلس شورای اسلامی

 

نظر جدید
پربازدیدها