یکشنبه، 16 مرداد 1401 00:00 کد مقاله : 14010516001
سیروس بزمی
تفکیک جنسیتی چندین مدرسه در شهرستان بهمئی در سال تحصیلی جدید + جزئیات

به گزارش پایگاه خبری رهیافت جنوب، مدیر آموزش و پرورش شهرستان بهمئی از تفکیک جنسیتی چندین مدرسه در شهرستان بهمئی در سال تحصیلی جدید خبر داد.

مسعود فرح بخش در این رابطه در گفتگو با خبرنگار ما گفت: با پیگیری های مستمری که در این مدت داشتیم توانستیم مجوز تفکیک جنسیتی مدارس مختلط آیت الله بروجردی شهرک گودبن، علامه طباطبایی روستای گچ بلند، ابن سینا شهرک سیاشیر و اسماعیلی تبار شهر لیکک در سال تحصیلی جدید را از اداره کل آموزش و پرورش بگیریم که ان شاالله در سال تحصیلی جدید با تفکیک جنسیتی سال تحصیلی را آغاز خواهند کرد.

وی گفت: با توجه به دغدغه ای که والدین دانش آموزان برای این موضوع داشتند این حق را برای آنها قائل شدیم و خدا را شکر با پیگیری های انجام شده توانستیم مجوز این چند مدرسه را برای تفکیک جنسیتی در سال تحصیلی جدید بگیریم.

فرح بخش در ادامه گفت: این موضوع یکی از دغدغه های ما بوده و با اجرای آن مطمئنا در روند آموزش و تحصیل برای دانش آموزان تاثیر مثبت خواهد گذاشت و با آرامش بهتر به تحصیل ادامه خواهند داد و آرامش خاطر خانواده ها را هم در پی خواهد داشت.

وی در پایان از مساعدت ها و توجه ویژه ی مدیر کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد در این مورد نهایت تقدیر و تشکر را کرد.

نظر جدید
پربازدیدها