یکشنبه، 09 مرداد 1401 00:00 کد مقاله : 14010509001
سیروس بزمی
انتصابات جدید در آموزش و پرورش شهرستان بهمئی/ تکریم و معارفه کارشناسان نهضت سوادآموزی و مشارکت های مردمی و امور شاهد و ایثارگران

به گزارش پایگاه خبری رهیافت جنوب، صبح امروز آیین تکریم و معارفه کارشناس نهضت سوادآموزی و همچنین کارشناس مشارکت های مردمی و امور شاهد و ایثارگران اداره آموزش و پرورش شهرستان بهمئی با حضور مدیر آموزش و پرورش و دیگر کادر اداری در محل دفتر مدیریت آموزش و پرورش این شهرستان برگزار گردید.

مسعود فرح بخش مدیر آموزش و پرورش شهرستان بهمئی ضمن عرض تسلیت به مناسبت آغاز ماه محرم و عزاداری سرور و سالار شهیدان گفت: با ورود مدیر جدید به هر اداره ای  تغییرات در آن اداره امری ضروری و مورد نیاز و طبق روال معمول است.

وی گفت: در این جلسه قصد داریم در ادامه ی تغییرات در کادر اداری، کارشناسان نهضت سوادآموزی و همچنین مشارکت های مردمی و امور شاهد و ایثارگران را معارفه کنیم.

فرح بخش در ادامه با تقدیر و تشکر از زحمات ولی اله جاوید، عطاالله چمبری را که از جانبازان جنگ تحمیلی است را به عنوان کارشناس مسئول نهضت سوادآموزی این اداره منصوب کرد.

وی همچنین ضمن تقدیر و تشکر از زحمات عبدالرضا چیره نژاد، ایمان جاوری را به عنوان کارشناس مشارکت های مردمی و امور شاهد و ایثارگران این اداره منصوب کرد.

ادامه ی تغییرات در آموزش و پرورش شهرستان بهمئی/ تکریم و معارفه کارشناسان نهضت سوادآموزی و مشارکت های مردمی و امور شاهد و ایثارگرانادامه ی تغییرات در آموزش و پرورش شهرستان بهمئی/ تکریم و معارفه کارشناسان نهضت سوادآموزی و مشارکت های مردمی و امور شاهد و ایثارگرانادامه ی تغییرات در آموزش و پرورش شهرستان بهمئی/ تکریم و معارفه کارشناسان نهضت سوادآموزی و مشارکت های مردمی و امور شاهد و ایثارگرانادامه ی تغییرات در آموزش و پرورش شهرستان بهمئی/ تکریم و معارفه کارشناسان نهضت سوادآموزی و مشارکت های مردمی و امور شاهد و ایثارگرانادامه ی تغییرات در آموزش و پرورش شهرستان بهمئی/ تکریم و معارفه کارشناسان نهضت سوادآموزی و مشارکت های مردمی و امور شاهد و ایثارگران

نظر جدید
پربازدیدها