پنج شنبه، 06 مرداد 1401 00:00 کد مقاله : 14010506002
سید یعقوب رضوی
نماینده‌ی مردم شریف رامهرمز و رامشیر در مجلس شورای اسلامی: مردم از دولت انتظار تحقق وعده‌های اقتصادی را دارند/همسان‌سازی بازنشستگان هرچه سریع‌تر اجرایی شود/دولت مشکلات فر ...
حاج ابراهیم متینیان در نطق میان دستور: نابسامانی و افسار گسیختگی تورم یکبار برای همیشه حل شود!

به گزارش «پایگاه خبری رهیافت جنوب»، حاج ابراهیم متینیان در نشست علنی (چهارشنبه 5مرداد ماه) مجلس شورای اسلامی طی نطق میان دستور خود گفت: رهبری نظام برای سومین بار مدال انقلابی را به مجلس هدیه فرمودند و امیدواریم همه ما نمایندگان این مدال پر افتخار را پاس بداریم و فرمایشات ایشان را در همه امور نقشه راه خود قرار دهیم.

 

وی خطاب به روسای قوای مقننه و مجریه گفت: اتخاذ تدابیر مناسب برای جلوگیری از ایجاد فشار بر معیشت مردم پس از جراحی اقتصادی امری ضروری است شایسته نیست که در مجلس که باید به مسائل کلان پرداخته شود هر روز بحث قیمت کالاهایی مثل شکر،روغن و تخم مرغ مطرح باشد لذا باید با استفاده از ظرفیت های موجود این نا بسامانی و افسار گسیختگی تورم یکبار برای همیشه حل شود زیرا مردم از دولت انتظار تحقق و عده های را دارند.

 

نماینده‌ی مردم شریف رامهرمز و رامشیر در مجلس در بخش دیگری از صحبت های خود با اشاره به مشکلات حوزه انتخابیه گفت: استان خوزستان دارای ویژگی هایی است که در هیچ جای کشور وجود ندارد، ثروت ها و قابلیت های موجود در استان باید سبب می شد تا دولت مردان به طور ویژه به آن نگاه می کردند تا توسعه و رونق رقم می خورد اما امروز خوزستان با همه ثروت ها سرشار از مشکلاتی است که نشان از نگاه های غیر عادلانه ای می دهد که از سوی همه دولت ها به این استان بوده.

 

وی افزود: مشکلات آب شرب، فاضلاب شهری، برق، بیکاری جوانان،کشاورزی، آلودگی هوا و کمبود امکانات پزشکی مواردی است که گویی اراده ای برای رفع آنها در خوزستان نیست.

 

حاج ابراهیم متینیان اظهار کرد: در رامشیر نیز وقف زمین های مسکونی و کشاورزی مانع مالکیت مردم شده است همچنین بازنشستگان که از سرمایه های نظام هستند مورد بی توجهی هستند لذات طرح همسانسازی بازنشستگان از مطالبات به حق این بزرگواران استو انتظار می رود هرچه سریعتر اجرایی شود و تعدادی از فرهنگیان تحت عناوین مختلف انجام وظیفه کردند که استخدام آنها مبهم است و انتظار می رود دولت مشکلات آنها را ساماندهی کند.

 

 عضو کمیسیون انرژی در مجلس با بیان اینکه رتبه بندی باید اجرا شود تاکید کرد: آیین نامه با اصل قانون تفاوت دارد و دولت ملزم به اصلاح آن است،همچنین مشکلات بهداشتی مردم رامهرمز و رامشیر نظیر نبود پرشک متخصص و عمومی و کمبود تجهیزات باید توسط وزارت بهداشت مورد اصلاح قرار گیرد از وزیر نیرو انتظار داریم نیروگاه سیکل ترکیبی رامهرمز را تعیین تکلیف کنند چرا که با وجود قول مساعد اقدام خاصی صورت نگرفته است و در نهایت از وزیر میراث فرهنگی نیز انتظار داریم به ظرفیت تاریخی غنی و دیرینه رامهرمز و رامشیر توجه جدی کنند.

 

حاج ابراهیم متینیان در نطق میان دستور: نابسامانی و افسار گسیختگی تورم یکبار برای همیشه حل شود!حاج ابراهیم متینیان در نطق میان دستور: نابسامانی و افسار گسیختگی تورم یکبار برای همیشه حل شود!حاج ابراهیم متینیان در نطق میان دستور: نابسامانی و افسار گسیختگی تورم یکبار برای همیشه حل شود!حاج ابراهیم متینیان در نطق میان دستور: نابسامانی و افسار گسیختگی تورم یکبار برای همیشه حل شود!

​​​​​

 

نظر جدید
پربازدیدها