چهارشنبه، 05 مرداد 1401 00:00 کد مقاله : 14010505001
سید یعقوب رضوی
نماینده‌ی مردم شریف رامهرمز و رامشیر در مجلس شورای اسلامی و مسئول پیگیری حق مناطق جنگی خوزستان از واریزی حق مناطق جنگی نیروی انتظامی برخی از شهرهای خوزستان در روز سه‌شنب ...
خبری خوش؛ وعده‌ی که محقق شد/ حاج ابراهیم متینیان: فوق‌العاده حق مناطق جنگی دیروز واریز شد.

خبری خوش؛ وعده‌ی که محقق شد/ حاج ابراهیم متینیان: فوق‌العاده حق مناطق جنگی دیروز واریز شد.

 

نماینده‌ی مردم شریف رامهرمز و رامشیر در مجلس شورای اسلامی و مسئول پیگیری حق مناطق جنگی خوزستان از واریزی حق مناطق جنگی نیروی انتظامی برخی از شهرهای خوزستان در روز سه‌شنبه 4 مردادماه سال جاری خبر داد.

 

به گزارش «پایگاه خبری رهیافت جنوب»، مسئول پیگیری حق مناطق جنگی خوزستان گفت: دیروز حق مناطق جنگی کارکنان نیروی انتظامی پرداخت شده و بزودی کارکنان سپاه پاسداران و ارتش واریزی انجام می‌گیرد.

 

متینیان با تاکید بر اینکه با پیگیری های انجام شده نیز کارکنان نهادهای نظامی و انتظامی نیز مشمول دریافت "فوق االعاده مناطق جنگی" شده اند افزود: پیگیری‌ها بعد از تأمین اعتبار برای مشمول شدن کارکنان دستگاه‌های اجرایی و بازنشستگان از این فوق العاده ادامه‌ دارد.

 

نماینده مردم رامهرمز و رامشیر خاطرنشان‌کرد: بر اساس مصوبه مجلس شورای اسلامی به منظور جبران عقب ماندگی و توسعه این مناطق و افزایش قدرت خرید مردم پرداخت فوق العاده حق مناطق جنگی توسط دولت قبل با بی‌عدالتی انجام گرفت به گونه‌ای که بعضی از کارکنان از این امتیاز برخوردار و گروهی دیگر محروم شدند و یا تعدادی از دستگاه‌ها از پرداخت آن سرباز زدند و حتی بازنشستگان از دریافت آن کنار گذاشته شدند.

 

پی‌نوشت: خبر فوق‌العاده مناطق جنگی شهرهای رامهرمز، رامشیر، باغملک، مسجد سلیمان، لالی، بهبهان، ایذه، امیدیه و چندین شهر دیگر خوزستان در عصر یکشنبه ۲۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ بصورت رسمی و پخش زنده در خبر ساعت ۱۷ طی مصاحبه‌ای صدا و سیمای مرکز خوزستان با حاج ابراهیم متینیان نماینده‌ی مردم شریف رامهرمز و رامشیر در مجلس شورای و مسئول پیگیری مناطق جنگی خوزستان اعلام گردید.

 

 

بر اساس ماده ۱۱۲ قانون برنامه ششم توسعه، سازمان اداری و استخدامی کشور موظف است اعتبار لازم را برای اعمال سقف فوق‌العاده‌ پیش‌بینی شده در بند(یک)‌ ماده(۶۸) قانون مدیریت خدمات کشوری برای کارکنان شاغل در این مناطق از سال اول اجرای قانون برنامه تامین و اعمال کند.

 

همچنین دولت مکلف است نسبت به صدور احکام پرداخت مزایای شاغلان مناطق عملیاتی دفاع مقدس برابر جداول و ضوابط ابلاغی سال ۱۳۷۶ سازمان امور اداری و استخدامی کشور از سال دوم اجرای قانون برنامه اقدام کند.

نظر جدید
پربازدیدها