دوشنبه، 13 تیر 1401 00:00 کد مقاله : 14010413001
سیروس بزمی
مدیر اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بهمئی منصوب شد + جزئیات

به گزارش پایگاه خبری رهیافت جنوب،  فرماندار بهمئی با اشاره به نقش مهم بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: فعالیت‌های بنیاد شهید بر تأمین نیازهای فرهنگی، اقتصادی، بهداشتی و درمانی، خدماتی و تبلیغاتی خانواده شهدا و جانبازان انقلاب متمرکز می‌باشد.

علی محمدی با تقدیر از زحمات حجت الله فروزی رئیس پیشین این نهاد، افزود: احیاء، حفظ و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت‌طلبی، زنده نگهداشتن یاد شهیدان و حفظ آثار آنان،‌ تجلیل و تکریم از خانواده‌های معظم شهیدان، جدیت در امور فرهنگی خانوداه‌های شاهد،‌ خوداتکائی و قانونمند کردن ارائه خدمات به آنان و بسیج امکانات نظام به منظور گسترش فرهنگ شهادت و شهادت‌طلبی از مهم‌ترین محورهای فعالیت‌های این نهاد انقلابی است.

وی با اشاره به اینکه، با توجه به ماهیت وظایف و کارکردهای بنیاد شهید، حضرت امام(ره) این بنیاد را از همه بنیادها افضل و خدمت در این بنیاد را بهترین خدمت‌ها برشمرد و از رئیس جدید اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بهمئی خواست تمام تلاش خود را برای خدمت به مردم به کار گیرند.

در پایان این مراسم سید نصرت الله سالاری (جریدیانی) به عنوان رئیس جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بهمئی انتخاب و از خدمات حجت الله فروزی که از سال ۱۳۸۹ تاکنون در این مسند بودند تقدیر و تشکر شد.

نصرت الله سالاری (جریدیانی) دارای ۱۳ سال سابقه کار ، مدت ۱۲ سال معاونت بنیاد شهید و امور ایثارگران ، حراست بنیاد شهید و امور ایثارگران بهمئی ، مدرک تحصیلی فوق لیسانس روانشناسی، کارشناس فرهنگی آموزشی و روابط عمومی، دارای مدرک کارشناسی علوم اجتماعی و بیش از ۱۴ سال سابقه فعال فرهنگی و اجتماعی را در کارنامه خود دارد.

پایگاه خبری رهیافت جنوب ضمن خداقوت به حجت الله فروزی مدیر پیشین بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بهمئی، برای نصرالله سالاری( جریدیانی) در سمت جدید آرزوی توفیق و سربلندی دارد.

منبع: عصر آشنا

مدیر اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بهمئی منصوب شد + جزئیاتمدیر اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بهمئی منصوب شد + جزئیاتمدیر اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بهمئی منصوب شد + جزئیاتمدیر اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بهمئی منصوب شد + جزئیاتمدیر اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بهمئی منصوب شد + جزئیاتمدیر اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بهمئی منصوب شد + جزئیاتمدیر اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بهمئی منصوب شد + جزئیاتمدیر اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بهمئی منصوب شد + جزئیات

نظر جدید
پربازدیدها