جمعه، 10 تیر 1401 00:00 کد مقاله : 14010410002
سیروس بزمی
روند برگزاری کنکورهای سراسری در شهرستان بهمئی تا به امروز به چه نحوی انجام شد + جزئیات

به گزارش پایگاه خبری رهیافت جنوب، مدیر آموزش و پرورش شهرستان بهمئی از برگزاری آزمون کنکور سراسری رشته تجربی در صبح امروز در این شهرستان خبر داد.

مسعود فرح بخش در این رابطه گفت: صبح امروز جمعه مورخ ۱۴۰۱/۰۴/۱۰ کنکور سراسری رشته‌ی تجربی را در شهرستان برگزار کردیم و در روزهای گذشته هم آزمون رشته های هنر، ریاضی فیزیک و همچنین علوم انسانی برگزار گردید.

وی در این رابطه گفت: با توکل بر خداوند متعال و تلاش مجموعه ی همکاران و برگزار کنندگان کنکورهای سراسری، توانستیم شرایط بسیار خوبی را برای برگزاری کنکور بوجود بیاوریم.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بهمئی ادامه داد: تمامی امکانات و شرایط اعم از وسایل خنک کننده، جو آرام حاکم بر سالن برگزاری و چینش درست و منظم مراقبان کنکور برای برگزاری یک آزمون سالم و متناسب با شأن داوطلبان و اولیای دانش‌آموزان و مردم خوب شهرستان فراهم گردید.

فرح بخش افزود: عامه داوطلبان و اولیا و بازدید کنندگان استانی سازمان سنجش بر برگزاری سطح کیفی و کمی بالای کنکور در شهرستان بهمئی اقرار داشتند.

فرح بخش در پایان گفت: صبح فردا شنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۴/۱۱ هم برگزاری کنکور سراسری رشته ی زبان را خواهیم داشت که شرایط برای برگزاری این آزمون هم به خوبی مهیا و آماده است و ان شاالله با موفقیت این آزمون را برگزار خواهیم کرد.

در بازدید میدانی خبرنگار ما در میان دانش آموزان و اولیا نشان می دهد که درصد رضایت از برگزاری کنکور امسال در سطح شهرستان بسیار بالاست.

روند برگزاری کنکورهای سراسری در شهرستان بهمئی تا به امروز به چه نحوی انجام شد + جزئیاتروند برگزاری کنکورهای سراسری در شهرستان بهمئی تا به امروز به چه نحوی انجام شد + جزئیاتروند برگزاری کنکورهای سراسری در شهرستان بهمئی تا به امروز به چه نحوی انجام شد + جزئیاتروند برگزاری کنکورهای سراسری در شهرستان بهمئی تا به امروز به چه نحوی انجام شد + جزئیات

نظر جدید
پربازدیدها