دوشنبه، 06 تیر 1401 00:00 کد مقاله : 14010406001
سیروس بزمی
برگزاری شورای اداری آموزش و پرورش شهرستان بهمئی با محوریت برگزاری کنکور سراسری + جزئیات

به گزارش پایگاه خبری رهیافت جنوب و به نقل از روابط عمومی اداره آموزش و پرورش شهرستان بهمئی، جلسه شورای اداری آموزش و پرورش این شهرستان با حضور علی محمدی فرماندار، مسعود فرح بخش مدیر آموزش و پرورش و دیگر اعضای شورای اداری در محل دفتر مدیریت آموزش و پرورش برگزار گردید.

در ابتدای این جلسه مسعود فرح بخش گزارشی از مسائل و مشکلات اداره آموزش و پرورش شهرستان را برای فرماندار ارائه نمود.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بهمئی در ادامه از زیر ساخت چندین چمن مصنوعی و تامین اعتبار برای رفاه حال دانش آموزان در مدارس شهرستان بهمئی خبر داد.

فرح بخش از همکاری همه جانبه فرماندار شهرستان بابت توجه به مسئله آموزش و همکاری در رفع مشکلات بخصوص تجهیز مدارس به وسایل سرد کننده تقدیر و تشکر نمودند.

وی در ادامه ضمن عرض خوش آمدگویی، از همه اعضای شورای اداری استدعا داشتند با توجه به اینکه برگزاری آزمون کنکور سراسری را در پیش داریم، آموزش و پرورش شهرستان بهمئی در روز برگزاری آزمون کنکور سراسری  نیاز به همکاری همه جانبه دارد.

فرح بخش در پایان به داوطلبان کنکور سراسری و خانواده های آنها این اطمینان خاطر را داد که تمام تلاش خود را برای برگزاری یک آزمون سالم و بدون از هیچ گونه مشکل در فضای برگزاری کنکور، اعم از وسایل خنک کننده، جو آرام و دیگر مواردی که برای برگزاری یک آزمون سالم نیاز است، خواهیم کرد و خطاب به آنها گفت: هم اکنون فضا برای برگزاری این آزمون در سطح شهرستان به نحو عالی مهیا است و داوطلبان و خانواده های آنها هیچ گونه دغدغه ای در این مورد نداشته باشند.

 علی محمدی فرماندار شهرستان بهمئی پس از استماع گزارشات مدیریت آموزش وپرورش، بخصوص در بحث برگزاری کنکور سراسری، تمامی مدیران دستگاههای اجرایی را ملزم به همکاری همه جانبه و رفع مسائل و مشکلات آموزش و پرورش نمودند.

برگزاری شورای اداری آموزش و پرورش شهرستان بهمئی با محوریت برگزاری کنکور سراسری + جزئیاتبرگزاری شورای اداری آموزش و پرورش شهرستان بهمئی با محوریت برگزاری کنکور سراسری + جزئیاتبرگزاری شورای اداری آموزش و پرورش شهرستان بهمئی با محوریت برگزاری کنکور سراسری + جزئیاتبرگزاری شورای اداری آموزش و پرورش شهرستان بهمئی با محوریت برگزاری کنکور سراسری + جزئیاتبرگزاری شورای اداری آموزش و پرورش شهرستان بهمئی با محوریت برگزاری کنکور سراسری + جزئیاتبرگزاری شورای اداری آموزش و پرورش شهرستان بهمئی با محوریت برگزاری کنکور سراسری + جزئیات

نظر جدید
پربازدیدها