جمعه، 03 تیر 1401 00:00 کد مقاله : 14010403001
سیروس بزمی
مسعود فرح بخش مدیر آموزش و پرورش شهرستان بهمئی در جلسه مدیران مقاطع متوسطه از برگزاری کلاس‌های جبرانی در تابستان برای جبران افت یادگیری دانش آموزان خبر داد.
گام مثبت آموزش و پرورش شهرستان بهمئی به جبران عقب افتادگی تحصیلی دانش آموزان/ برگزاری کلاس‌های جبرانی در تابستان برای جبران افت یادگیری

به گزارش پایگاه خبری رهیافت جنوب، صبح امروز مورخ ۱۴۰۱/۰۴/۰۲ جلسه مدیران مقاطع متوسطه شهرستان بهمئی با مدیر آموزش و پرورش این شهرستان برگزار گردید.

مسعود فرح بخش مدیر آموزش و پرورش شهرستان بهمئی در جلسه مدیران مقاطع متوسطه از برگزاری کلاس‌های جبرانی در تابستان برای جبران افت یادگیری دانش آموزان خبر داد.

فرح بخش با بیان اینکه تجربه مثبت بازگشایی مدارس به همگان نشان داد آموزش‌های حضوری تا چه اندازه می‌تواند مفید باشد گفت: آموزش حضوری نقش موثری در تسهیل فرآیند یاددهی یادگیری دارد.

وی خاطر نشان کرد: توجه به عدالت آموزشی، ارتقا کیفیت یادگیری دانش آموزان، ارتقا توانمندی‌های معلمان و تحول در روش‌ها و برنامه‌های آموزشی بر اساس سند تحول محور اصلی برنامه های حوزه آموزش و پرورش شهرستان بهمئی است.

فرح بخش گفت: با رصد یادگیری دانش آموزان متوجه شدیم میزان یادگیری دانش آموزان در دوران کرونا افت کرده که در برخی دروس آمار دانش آموزان نیاز به تلاش، دو برابر شده است.

مدیر آموزش وپرورش شهرستان بهمئی بیان کرد: مرحله اول جبران و تثبیت یادگیری را نیز بر اساس نتایج تجزیه و تحلیل نمرات دانش آموزان جمع آوری نمودیم و برای تابستان امسال نیز برای جبران افت یادگیری در دانش آموزان کلاس‌های جبرانی برگزار خواهیم کرد.

فرح بخش در جلسه مدیران مواردی را که بر اساس شیوه نامه وزارتی مصوب و ارسال گردید، بیان نمود  و همچنین پایگاههای تابستانه را فعال نمود و تشکیل کارگروه ستادی انجام گرفت.  
همچین مدیران مدارس مجری را مشخص و برای برگزاری کلاسهای جبرانی و برابر با شیوه نامه موظف به انجام وظیفه نمود.

وی در پایان صحبت های خود گفت: تمام تلاش خود را برای رشد آموزش در کنار پرورش و مسائل فرهنگی در شهرستان برای دانش آموزان به کار خواهیم بست.
در پایان این جلسه معاونین، کارشناسان و مدیران متوسطه پیشنهادات خود را ارائه داده اند.

در جلسه مذکور ضمن مصوب نمودن و رفع مشکلات، برای برگزاری کلاسهای جبرانی تابستانه برنامه ریزی گردید و مدرسین از افراد با تجربه و مجرب انتخاب گردیده اند. 

گام مثبت آموزش و پرورش شهرستان بهمئی به جبران عقب افتادگی تحصیلی دانش آموزان/ برگزاری کلاس‌های جبرانی در تابستان برای جبران افت یادگیریگام مثبت آموزش و پرورش شهرستان بهمئی به جبران عقب افتادگی تحصیلی دانش آموزان/ برگزاری کلاس‌های جبرانی در تابستان برای جبران افت یادگیریگام مثبت آموزش و پرورش شهرستان بهمئی به جبران عقب افتادگی تحصیلی دانش آموزان/ برگزاری کلاس‌های جبرانی در تابستان برای جبران افت یادگیری

نظر جدید
پربازدیدها