یکشنبه، 29 خرداد 1401 00:00 کد مقاله : 14010329002
سیروس بزمی
مسعود فرح بخش مدیر آموزش و پرورش شهرستان بهمئی در احکامی جداگانه مسعود رحیمی را به عنوان معاون آموزشی و همچنین محمدرضا واضح را به عنوان کارشناس فرهنگی و هنری و مشاور ادار ...
تغییرات جدید در آموزش و پرورش شهرستان بهمئی کلید خورد/ معرفی معاون آموزشی و کارشناس فرهنگی و هنری

به گزارش پایگاه خبری رهیافت جنوب، مسعود فرح بخش مدیر آموزش و پرورش شهرستان بهمئی در احکامی جداگانه مسعود رحیمی را به عنوان معاون آموزشی و همچنین محمدرضا واضح را به عنوان کارشناس فرهنگی و هنری و مشاور اداره آموزش و پرورش منصوب کرد.

پیش از این علی امامی نیک به عنوان معاون آموزشی و اسماعیل جاوید به عنوان کارشناس فرهنگی و هنری مشغول خدمت بودند.

مسعود فرح بخش در آیین این تودیع و معارفه ها گفت: هر مدیری در هر نهاد و اداره ای که وارد می شود دارای افکار و برنامه‌های خاص خود است.

 

تغییرات جدید در آموزش و پرورش شهرستان بهمئی کلید خورد/ معرفی معاون آموزشی و کارشناس فرهنگی و هنری

 

وی ادامه داد: برای پیشبرد اهداف درون سازمانی خود نیاز به ابزار داریم که در وهله‌ی اول نیروی انسانی در آن اداره است و بنده به عنوان مدیر آموزش و پرورش شهرستان سعی می‌کنم که در چینش این ابزارها و این نیروها برای پیشبرد این اهداف حتی الامکان ذره ای خدشه به حیثیت و شخصیت هیچ همکاری وارد نشود، چرا که این آمدن ها، رفتن هایی هم دارد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بهمئی گفت: پیشرفت بدون تغییر غیر ممکن است و تغییر در هر اداره و نهادی لازم است.

فرح بخش ادامه داد: امروز در این جلسه ای که ترتیب دادیم قصد داریم دو نفر از جانبازان و فرهنگیان خوشنام شهرستان را برای تصدی دو پست در اداره آموزش و پرورش شهرستان معارفه کنیم.

وی در همین رابطه افزود: مسعود رحیمی از جانبازان و فرهنگیان شهرستان، فردی توانمند و کاری که ایشان را به عنوان معاونت آموزشی اداره آموزش و پرورش شهرستان معرفی می‌کنیم و از ایشان انتظار داریم با توجه به بحث آموزش علی الخصوص در طی این دو سال که تحت تاثیر بیماری کرونا قرار داشته و از مسیر اصلی به نحوی خارج شده، انشاالله با توانمندی و جسارتی که در وی سراغ داریم مطمئنیم و انتظار داریم که بحث آموزش در سطح شهرستان بر روی ریل اصلی خود بازگردد.

 

تغییرات جدید در آموزش و پرورش شهرستان بهمئی کلید خورد/ معرفی معاون آموزشی و کارشناس فرهنگی و هنری

 

وی ادامه داد: همچنین جناب آقای محمدرضا واضح از فرهنگیان و جانبازان خوشنام شهرستان را هم به عنوان کارشناس فرهنگی و هنری و مشاور اداره آموزش و پرورش منصوب می کنیم و با توجه به آسیب های فراوانی که در مدارس و در بین دانش‌آموزان مخصوصاً آسیب های فضای مجازی وجود دارد، انشالله که ایشان هم بتوانند با انتخاب مشاوران خوب در سطح مدارس شهرستان باعث ایجاد تحول در این بخش بشوند.

 

تغییرات جدید در آموزش و پرورش شهرستان بهمئی کلید خورد/ معرفی معاون آموزشی و کارشناس فرهنگی و هنری

 

در پایان این جلسه، با اهدای لوح تقدیر، مسعود رحیمی به عنوان معاون آموزشی و محمدرضا واضح به عنوان کارشناس فرهنگی و هنری و مشاور اداره آموزش و پرورش معرفی و از زحمات علی امامی نیک معاون اسبق آموزشی و اسماعیل جاوید کارشناس اسبق فرهنگی و هنری اداره آموزش و پرورش شهرستان تقدیر و تشکر به عمل آمد.

 

 

تغییرات جدید در آموزش و پرورش شهرستان بهمئی کلید خورد/ معرفی معاون آموزشی و کارشناس فرهنگی و هنریتغییرات جدید در آموزش و پرورش شهرستان بهمئی کلید خورد/ معرفی معاون آموزشی و کارشناس فرهنگی و هنریتغییرات جدید در آموزش و پرورش شهرستان بهمئی کلید خورد/ معرفی معاون آموزشی و کارشناس فرهنگی و هنریتغییرات جدید در آموزش و پرورش شهرستان بهمئی کلید خورد/ معرفی معاون آموزشی و کارشناس فرهنگی و هنریتغییرات جدید در آموزش و پرورش شهرستان بهمئی کلید خورد/ معرفی معاون آموزشی و کارشناس فرهنگی و هنریتغییرات جدید در آموزش و پرورش شهرستان بهمئی کلید خورد/ معرفی معاون آموزشی و کارشناس فرهنگی و هنریتغییرات جدید در آموزش و پرورش شهرستان بهمئی کلید خورد/ معرفی معاون آموزشی و کارشناس فرهنگی و هنریتغییرات جدید در آموزش و پرورش شهرستان بهمئی کلید خورد/ معرفی معاون آموزشی و کارشناس فرهنگی و هنریتغییرات جدید در آموزش و پرورش شهرستان بهمئی کلید خورد/ معرفی معاون آموزشی و کارشناس فرهنگی و هنریتغییرات جدید در آموزش و پرورش شهرستان بهمئی کلید خورد/ معرفی معاون آموزشی و کارشناس فرهنگی و هنری

نظر جدید
پربازدیدها