شنبه، 28 خرداد 1401 00:00 کد مقاله : 14010328002
سیروس بزمی
پیگیری و وعده ای که خیلی زود محقق شد/ورود ۵۰ دستگاه کولر گازی دوتیکه به اداره آموزش و پرورش شهرستان بهمئی

به گزارش پایگاه خبری رهیافت جنوب، مدیر آموزش و پرورش شهرستان بهمئی از ورود ۵۰ دستگاه کولر گازی دوتیکه به اداره آموزش و پرورش این شهرستان خبر داد.

 در پی بازدید مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان کهگیلویه و بویراحمد به شهرستان بهمئی و بازدید از مدارس و درخواست فرماندار و همچنین مدیر آموزش و پرورش در خصوص تخصیص تعدادی کولر به مدارس این شهرستان و قول مدیر کل نوسازی به اهدای ۴۵ دستگاه کولر،صبح امروز ۵۰ دستگاه کولر وارد آموزش و پرورش شهرستان بهمئی شد.

مسعود فرح بخش در این رابطه گفت: با قولی که سه شنبه هفته ی گذشته سید رضا حسینی نیک مدیر کل محترم نوسازی،‌توسعه و تجهیز مدارس استان کهگیلویه و بویراحمد در خصوص اهدای ۴۵ دستگاه کولر به مدارس شهرستان داده اند، خدا را شکر بعد از گذشت تنها ۴ روز از این وعده، صبح امروز ۵۰ دستگاه کولر( ۵ دستگاه کولر بیشتر از چیزی که وعده داده اند) وارد اداره آموزش و پرورش شهرستان شد.

وی گفت: از توجهات حاج سید محمد موحد نماینده محترم مردم در مجلس شورای اسلامی، فرماندار جهادی و تلاشگر شهرستان جناب حاج علی محمدی، سید رضا حسینی نیک مدیر کل نوسازی و معاون ایشان جناب آقای دانشگر که نهایت همکاری را با ما در این خصوص داشته اند نهایت تقدیر و تشکر را دارم.

پیگیری و وعده ای که خیلی زود محقق شد/ورود ۵۰ دستگاه کولر گازی دوتیکه به اداره آموزش و پرورش شهرستان بهمئیپیگیری و وعده ای که خیلی زود محقق شد/ورود ۵۰ دستگاه کولر گازی دوتیکه به اداره آموزش و پرورش شهرستان بهمئیپیگیری و وعده ای که خیلی زود محقق شد/ورود ۵۰ دستگاه کولر گازی دوتیکه به اداره آموزش و پرورش شهرستان بهمئی

نظر جدید
پربازدیدها