جمعه، 20 خرداد 1401 00:00 کد مقاله : 14010320003
مهرداد جهان خواه
راوند؛طبق سیره اهل بیت نباید به دیگران آزار برسانیم و انسان مؤمن کسی است که دیگران از شر ایشان در امان است.
امام جمعه دیشموک از دادگستری و نیروی انتظامی تشکر کرد.

به گزارش پایگاه خبری رهیافت جنوب علی اکبرراوند امام جمعه دیشموک بابت مشخص شدن متهمان پرونده  قتل یکی از اهالی دیشموک پس از 15ماه از دادگستری ونیروی انتظامی تشکر کرد.

حجت الاسلام علی اکبر راوند امام جمعه دیشموک ضمن دعوت خود و مردم به رعایت تقوای الهی با  با اشاره پیگیری مشکلات مردم توسط ائمه جمعه گفت: اگر مشکلات بیان می شود از روی غرض نیست.
وی افزود: با بیان مشکلات برخی از مسئولان تشر می زنند در صورتی که مسئول انقلابی بایستی از افراد دلسوز نظر خواهی و از استاندار خواستار ورود به این قضیه هستیم.
راوند ادامه داد: این که مشکلات توسط امام جمعه بیان شود و مسئولان ناراحت شوند زیبنده نیست.
امام جمعه دیشموک با اشاره به حضور مدیر بنیاد مستعضفان انقلاب اسلامی گفت: برکات خوبی سفر ایشان به دیشموک داشته که قرار هست ۱۰ خانه عالم ساخته شود.
وی افزود: به شهرداری ، آموزش و پرورش، کمیته امداد، بهزیستی کمک هایی برای مبلمان شهری،مدرسه سازی، مسکن محرومان و ساخت مراکز درمانی می باشو.
راوند با تقدیر  از زحمات بنیادمستضعفان و بنیادعلوی و حضور مسئولان در دیشموک ادامه داد : اقدامات ارزنده ای در این سفر برای دیشموک پیش بینی شده که اجرای آنها سبب تحول در منطقه می شود.
امام جمعه دیشموک با اشاره به ترویج و تمکین به قانون در منطقه دیشموک گفت: امنیت مهم و بی قانونی،عدم توجه به قانون سبب ظلم هایی شده که برخی از قتل ها پس از ۱۵ سال ثابت شد که این مسئله صبوری می طلبد.
وی افزود: هر کسی از راه غیر قانونی به دنبال حل مسائل باشد نتیجه عکس می دهد کما اینکه دیدیم که بی قانونی چه تبعاتی دارد که از همه طوایف خواستار توجه به قانون و قانون مداری هستیم.
راوند ادامه داد: تهمت و شایعه پراکنی کار درستی نیست، لذا هرکسی به او ظلمی شده بایستی طبق قانون برخورد کما اینکه قانون و دادگستری پس از ۱۵ ماه مسئله قتل را مشخص که از پرسنل نیروی انتظامی و دادگستری تشکر می شود‌
امام جمعه دیشموک گفت: اگر قانون گرا نباشیم دنیا و عقبی خود را تباه می کنیم که از همه خواستار پیگیری طبق قانون هستیم
راوند با اشاره به زیارت از راه دور با پرچم مقدس امام حسین علیه السلام گفت: از توجه ستاد عتبات عالیات شهرستان کهگیلویه برای این اقدام ارزنده تقدیر که یا همین پرچم متبرک به ضریح امام حسین علیه السلام زیارت ایشان از راه دور نصیب مؤمنان می شود.
 امام جمعه دیشموک با اشاره به سختان ۸۰ دقیقه ای مقام معظم رهبری در سالروز رحلت امام راحل افزود: حضرت امام خمینی تمامی اعمال و حرکات اش برای خدا و در راه خدا بود.
وی ادامه داد: ایستادگی حضرت امام از سال ۱۳۴۲ تا پیروزی انقلاب و سختی های مسیر برای خدا و در راه پیروزی انقلاب با تشکیل حکومت اسلامی بود 
راوند با اشاره به امید دشمنان جهت ایجاد نا امیدی در کشور گفت: امید دشمن به اغتشاشات، شایعه سازی در فضای مجازی و عملیات روانی در کشور برای رسیدن به اهداف شان هست.
امام جمعه دیشموک با اشاره به مردمی بودن انقلاب اسلامی افزود: انقلاب اسلامی وابسته به مردم که در صحنه های مختلف همچون اعتکاف،روز قدس ، سرود سلام فرمانده حضور یافتند.
وی با اشاره ه به سخنان مقام معظم رهبری در دیدار با کارگزاران حج ادامه داد: دشمنان با ایجاد تفرقه بین شیعه و سنی به دنبال اهدافی همچون عادی سازی با رژیم صهیونیستی هستند.
راوند گفت: دولت سعودی بایستی با انجام وظیفه امنیت زائران بیت الله الحرام به خصوص زائران ایرانی را فراهم کند.
خطیب سیاسی عبادی جمعه با اشاره به ولادت امام رضا علیه السلام افزود: امام رضا(ع) با فروتنی تمام در کنار افراد دیگر غذا می خورد.
وی ادامه داد: طبق سیره اهل بیت نباید به دیگران آزار برسانیم و انسان مؤمن کسی است که دیگران از شر ایشان در امان است.

برچسب ها :
نظر جدید
پربازدیدها