چهارشنبه، 18 خرداد 1401 00:00 کد مقاله : 14010318001
سید یعقوب رضوی
نماینده‌ی مردم شریف رامهرمز و رامشیر در مجلس شورای اسلامی به همراه تنی چند از مسئولان شهرستانی با اعضای شورای اسلامی، دهیاران بخش سلطان آباد و باحضور اقشار مختلف مردم‌ دی ...
نشست حاج ابراهیم متینیان با اعضای شورا،دهیاران و اقشار مختلف مردم سلطان آباد

نشست حاج ابراهیم متینیان با اعضای شورا،دهیاران و اقشار مختلف مردم سلطان آباد

نماینده‌ی مردم شریف رامهرمز و رامشیر در مجلس شورای اسلامی به همراه تنی چند از مسئولان شهرستانی با اعضای شورای اسلامی، دهیاران بخش سلطان آباد و باحضور اقشار مختلف مردم‌ دیدار و پای درددلِ مردم نشسته و با گفت‌وگو جهت چاره‌اندیشی مشکلات چندین ساله مردم شریف و نجیب پرداختند.

حاج ابراهیم متینیان طی این نشست گفت: دهیاران با شناسایی ظرفیت های موجود وتبدیل آنها به یک فرصت درجهت آبادانی وایجاد اشتغال در روستاها تلاش نمایند.

 

وی در ادامه افزود: ظرفیت های فراوانی در حوزه گردشگری در روستاهای این شهرستان وجود دارد که باید شناسایی و معرفی شوند. توسعه گردشگری در روستاهای این شهرستان به توسعه اقتصادی، ایجاد اشتغال پایدار، افزایش درآمد روستاییان و رونق تولید در این مناطق منجر می شود.

 

ایشان بیان داشتند : یکی از وظایف مهم و اصلی شوراها بسترسازی برای بروز و ظهور مشارکت عمومی مردم در امور مربوط به روستاست. شوراها باید به عنوان پل ارتباطی مردم با مسئولان عمل کنند و در راستای توسعه پایدار و دستیابی به مدیریت روستایی خوب و سالم ارتباط تنگاتنگی با نظام اداری و اقتصادی داشته باشند .

 

وی در خصوص طرح هادی روستایی بیان کرد: طرح هادی روستایی در حقیقت یک نوع نقشه راه برای توسعه یک روستا محسوب می‌شود که ضمن ساماندهی و اصلاح بافت موجود، میزان و مکان گسترش آتی و نحوه استفاده از زمین برای عملکردهای مختلف را تعیین تکلیف می ‌کند و برای رفع دغدغه های ساکنان تمام تلاش خود را به کار خواهیم بست تا هر چه سریع تر مشکلاتشان مرتفع شود.

 

متینیان با بیان اینکه باید تلاش کنیم ابزار لازم برای تصمیم‌گیری‌های درست شوراها فراهم شود، ادامه داد: هر چه از تصمیم‌گیری‌های طولانی و بادوام فاصله بگیریم اعتماد عمومی خدشه دار و آسیب می‌بیند؛ گاهی با تصمیم‌هایمان آنچنان در حوزه عمرانی غرق می‌شویم که دیگر بخش‌ها را فراموش می‌کنیم و با کارهای موازی به بخش‌های دیگر آسیب می‌زنیم.

 

وی خاطر نشان کرد : اعضای شوراها و دهیاران که منتخب مردم هستند بعنوان امین مردم و خدمتگزار نظام علاوه بر ایجاد زمینه های عمران و آبادانی روستا در جهت توسعه و شکوفایی همه جانبه روستاها کوشا باشند ٬ زیرا رسالت شورا و دهیار براساس قانون اجرای قوانین و مقررات و ایجاد تفاهم و همدلی بین مردم و مسئولین می باشد.ی

 

ایشان در بخش دیگری از سخنان خود به تعامل ادارات و دستگاههای دولتی با شوراهای اسلامی و دهیاریها و تعامل آنها با مردم و تکریم ارباب رجوع پرداخت و گفت : به ادارات توصیه کرده ایم که در امورات خود پاسخگو باشند و به مطالبات مردم پاسخ دهند وی از دهیاران خواست در ارائه و تولید فکر در حوزه روستا به جهت آشنایی بیشترشاناز وضعیت روستاها با مسئولین امر همکاری و تعامل داشته باشند.

 

 

نشست حاج ابراهیم متینیان با اعضای شورا،دهیاران و اقشار مختلف مردم سلطان آبادنشست حاج ابراهیم متینیان با اعضای شورا،دهیاران و اقشار مختلف مردم سلطان آبادنشست حاج ابراهیم متینیان با اعضای شورا،دهیاران و اقشار مختلف مردم سلطان آبادنشست حاج ابراهیم متینیان با اعضای شورا،دهیاران و اقشار مختلف مردم سلطان آبادنشست حاج ابراهیم متینیان با اعضای شورا،دهیاران و اقشار مختلف مردم سلطان آبادنشست حاج ابراهیم متینیان با اعضای شورا،دهیاران و اقشار مختلف مردم سلطان آبادنشست حاج ابراهیم متینیان با اعضای شورا،دهیاران و اقشار مختلف مردم سلطان آبادنشست حاج ابراهیم متینیان با اعضای شورا،دهیاران و اقشار مختلف مردم سلطان آبادنشست حاج ابراهیم متینیان با اعضای شورا،دهیاران و اقشار مختلف مردم سلطان آباد

 

نظر جدید
پربازدیدها