سه شنبه، 03 خرداد 1401 00:00 کد مقاله : 14010303002
سید یعقوب رضوی
نماینده‌ی مردم شریف رامهرمز و رامشیر در مجلس شورای اسلامی در پیامی سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر را به محضر مقام معظم رهبری (مد ظله العالی)، رزمندگان هشت سال دفاع مقدس ...
پیام تبریک حاج ابراهیم متینیان به مناسبت سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر

پیام تبریک حاج ابراهیم متینیان به مناسبت سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر

 

نماینده‌ی مردم شریف رامهرمز و رامشیر در مجلس شورای اسلامی در پیامی سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر را به محضر مقام معظم رهبری (مد ظله العالی)، رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و مردم شریف و خداجوی ایران اسلامی تبریک گفت.

 

بسم رب الشهدا و الصدیقین

با طلوع سومین روز خرداد، گلبانگ "انا فتحنا لک فتحا مبینا" بر گنبد مسجد جامع خرمشهر طنین‌انداز می‌شود، روزی که فرشتگان زمینی با دستان خالی به حبل‌المتین الهی متصل شدند

و مژده فتح الهی را به ودیعه گرفتند تا مشتی از خاک وطن به دستان نامحرمان آغشته نشود.

 

و چه زیبا گفت معمار کبیر انقلاب: " خرمشهر را خدا آزاد کرد. "

 

حماسه آزادسازی خرمشهر به عنوان نقطه عطفی است که با مدد الهی و با صلابت و فداکاری فرزندان قهرمان این مرز و بوم، به منصه ظهور رسید. در این حماسه جاویدان، تعداد ۴۲ شهید از شهرستان رامهرمز و ۶ شهید از شهرستان رامشیر تقدیم میهن پاکمان شده است.

 

خرمشهر، قرارگاه عاشقی و یادمان تاریخی ملتی است که هم در مقاومت و پاسداری از ارزش‌های این دیار پرگهر و هم عمل به فرامین رهبری الهی امام(ره)، اوج پایمردی و ایثار را به نمایش گذاشتند. ملت قهرمان ایران در حماسه شکوهمند سوم خرداد قهرمانانه وارد عرصه نبرد شدند و مشت‌ پولادین خود را بر سر تجاوز و ظلم کوبیدند و برای همیشه بر تارک تاریخ ماندگار شدند.

 

 

اینجانب سالروز این نصر عظیم الهی را به مقام معظم رهبری، خانواده های معظم شهدا، ملت شریف ایران و همه ی دلاورمردان هشت سال دفاع مقدس، جانبازان، آزادگان، رزمندگان و ایثارگران حوزه انتخابیه ام« شهرستان‌های رامهرمز و رامشیر» تبریک و تهنیت عرض نموده و توفیقات روزافزون ملت ایران را در مسیر پاسداشت راه شهدا و این نقطه عطف از تاریخ انقلاب اسلامی ایران در سایه رهبری هوشمندانه مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) از درگاه خداوند سبحان مسئلت دارم.

نظر جدید
پربازدیدها