یکشنبه، 01 خرداد 1401 00:00 کد مقاله : 14010301003
سیروس بزمی
تشریح برنامه های سپاه ناحیه بهمئی به مناسبت سوم خرداد در نشست خبری با خبرنگاران

به گزارش پایگاه خبری رهیافت جنوب، نشست خبری فرمانده سپاه ناحیه بهمئی با خبرنگاران این شهرستان به مناسبت سوم خرداد و تشریح برنامه های این روز برگزار گردید.

 سرهنگ مهدی غلامی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بهمئی در این نشست گفت : ۳خرداد متعلق به همه مردم سراسر ایران اسلامی و روز سالگرد آزاد‌سازی خرمشهر است .

تشریح برنامه های سپاه ناحیه بهمئی به مناسبت سوم خرداد در نشست خبری با خبرنگاران

وی ادامه داد : در زمان ۸ سال دفاع مقدس۲۰۰ موشک بر تن شهر دزفول نشست و همین اتفاق تلخ منجر به مشهور شدن این شهر  به شهر موشک ها از زمان گذشته تا به امروز شده است.

 

غلامی افزود : در زمان دفاع مقدس ۳۸ کشور توسط نااهلی چون کشور عراق با ایران اسلامی وارد جنگ شد و شهدا و رزمندگان با اهدا ارزشمندترین دارایی خود یعنی جان و‌خون خود، اجازه واگذاری یک وجب خاک را به دشمنان ندادند و امروزه ما باید قدردان خانواده شهدا باشیم.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بهمئی در ادامه افزود : عملیات بیت المقدس، عملیات مشترک ارتش و سپاه بوده  که منجر به آزادی خرمشهر شد و باید قدردان این ذخایر باشیم چراکه ثمره این یادواره ها ترویج فرهنگ شهید است.

 

غلامی اظهار داشت : در زمان دفاع مقدس سنگر مبارزه مشخص بود اما جنگ امروز جنگ ذهنی و رسانه و جنگ نرم است و ما باید این سنگر ها را با حضور فعال و مناسب در فضای مجازی پر کنیم و اجازه فعالیت دشمن در این فضا را ندهیم.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بهمئی در خصوص قدرت پوشالی رژیم غاصب صهیونیستی گفت : امروزه افسار فضای مجازی در دست رژیم صهیونسیتی است و آنها با قدرت پوشالی سعی در مقابله با ایران اسلامی دارند و تمام تلاش و هزینه های خود را خرج می کند و‌ما باید بسیار هوشیار باشیم اگرچه تا امروز شکت های بسیاری را متحمل شدند.

 

وی در پایان به ۳۰ عنوان برنامه در روز ۳ خرداد اشاره کرد و گفت : ما در روز ۳خرداد ۳۰ عنوان برنامه وجود دارد که مهمترین آنها ،برنامه صبح گاه مشترک ،سرکشی از خانواده های شهدا و نشست های روشنگری و دیگر برنامه ها را در دستور کار خود قرار داد.

تشریح برنامه های سپاه ناحیه بهمئی به مناسبت سوم خرداد در نشست خبری با خبرنگارانتشریح برنامه های سپاه ناحیه بهمئی به مناسبت سوم خرداد در نشست خبری با خبرنگارانتشریح برنامه های سپاه ناحیه بهمئی به مناسبت سوم خرداد در نشست خبری با خبرنگارانتشریح برنامه های سپاه ناحیه بهمئی به مناسبت سوم خرداد در نشست خبری با خبرنگارانتشریح برنامه های سپاه ناحیه بهمئی به مناسبت سوم خرداد در نشست خبری با خبرنگاران

نظر جدید
پربازدیدها