چهارشنبه، 31 فروردین 1401 00:00 کد مقاله : 14010131001
سید یعقوب رضوی
نماینده‌ی مردم شریف رامهرمز و رامشیر در مجلس شورای اسلامی در پی بازگشت پیکر مطهر آلاله خونین کفن تازه تفحص شده دوران دفاع مقدس شهید «امین زبادی» بعد از ۳۴ سال از توابع رو ...
پیام تبریک و تسلیت حاج ابراهیم متینیان به مناسبت بازگشت پیکر مطهر «شهید امین زبادی»

به گزارش «پایگاه خبری رهیافت جنوب»، پیام تبریک و تسلیت حاج ابراهیم متینیان نماینده‌ی مردم شریف رامهرمز و رامشیر در مجلس شورای اسلامی به مناسبت بازگشت پیکر مطهر «شهید امین زبادی»

 

       بسم الله الرحمن الرحیم
وَلاَ تَحْسَبَنَّ الَّذِينَ قُتِلُواْ فِي سَبِيلِ اللّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْيَاء عِندَ رَبِّهِمْ يُرْزَقُونَ(آل عمران/ 169)

عِطر «شهید امین زبادی» آسمان رامشیر را فرا می‌گیرد.

شناسایی پیکر مطهر شهید امین زبادی که بعد از گذشت ۳۴ سال از زمان شهادت، به آغوش میهن بازگشته‌، دل‌های مردم مؤمن و متعهد حوزه انتخابیه ام به ویژه شهرستان رامشیر را در ماه مبارک رمضان کربلایی کرد. به راستی عزت و اقتدار جمهوری اسلامی، مرهون خون پاک شهدا و مجاهدت‌های مخلصانه آنان، از روزهای آغاز انقلاب اسلامی تا کنون بوده و از راه‌های شکرگزاری این نعمت، بزرگداشت و تعظیم جایگاه شهیدان است.

 

تقارن تشییع پیکر این مسافر به خانه‌ برگشته، با لیالی قدر و ایام شهادت حضرت امیرالمؤمنین علی«علیه السلام» مبشّر ابدیّت یاد و خاطره‌ی شهدا و مژده‌بخش خیر کثیری است که از ناحیه‌ی آنان برای کشور امام زمان روحی‌فداه فراهم خواهد آمد إن‌شاءالله.

 

اینجانب بازگشت افتخارآمیز پیکر مطهر و جاودانه شهید والامقام «امین زبادی» را به مردم شریف حوزه انتخابیه ام خاصه مردم ولایت‌مدار روستای حفیره از توابع شهرستان رامشیر و به خانواده صبور و بزرگوارشان تبریک و تسلیت عرض نموده و از درگاه حق تعالی برای خانواده‌ گرانقدر این آلاله خونین بال، صبر و شکیبایی مسئلت می‌کنم.

حاج ابراهیم متینیان

نماینده‌ی مردم شریف رامهرمز و رامشیر در مجلس شورای اسلامی

چهارشنبه ۳۱ فروردین ماه ۱۴۰۱

نظر جدید
پربازدیدها