پنج شنبه، 25 فروردین 1401 00:00 کد مقاله : 14010125001
سید یعقوب رضوی
نماینده‌ی مردم شریف رامهرمز و رامشیر در مجلس شورای اسلامی از تأمین نهاده های دامی یارانه‌ای برای کشاورزان رامهرمز و رامشیر خبر داد.
حاج ابراهیم متینیان: اخذ تسهیلات برای حل مشکل گلخانه داران حوزه انتخابیه

به گزارش «پایگاه خبری رهیافت جنوب» به نقل از خبرگزاری خانه ملت، حاج ابراهیم متینیان، به اقدامات صورت گرفته در حوزه انتخابیه خود اشاره کرد و گفت: 12 هکتار از اراضی کشاوری حوزه انتخابیه که با میراث فرهنگی مشکلاتی داشتند با پیگیری هایی که انجام شد این موضوع حل گردید.


وی افزود: تسهیلات قرض الحسنه برای گلخانه ها از طریق تبصره 18 اخذ کردم تا مشکلات گلخانه دارن مرتفع شود؛ ضمن اینکه زهکشی اراضی کشاورزی رامشیر را در دستور کار داشتم که چنین موضوعی هم انجام گرفت.


این نماینده مردم در مجلس عنوان کرد: برای کشاورزان شهرستان های رامهرمز و رامشیر بیش از 100 تراکتور اخذ و تحویل این عزیزان داده شد ضمنا 37 میلیارد تومان هم اعتبار برای توسعه کشاورزی رامشیر در نظر گرفته شد.


نماینده‌ی مردم شریف رامهرمز و رامشیر در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: 1500 تن جو، سبوس و کنسانتره یارانه ای به کشاورزان رامشیری اختصاص پیدا کرد همچنین انتقال آب طرح برکت که 250 هکتار اراضی از دیم به آبی تغییر یافتند.

 

متینیان اظهار کرد: در شهرستان رامهرمز بیش از 8600 تن کود شیمیایی در بین کشاورزان توزیع شد و همچنین 12 هکتار اراضی پروانه تاسیس گلخانه گرفتند در ضمن 2200 تن نهادهای دامی اعم از جو، ذرت سویا و کنسانتره به کشاورزان رامهرمزی اختصاص پیدا کرد.

وی گفت: همه تلاش خود را به کار خواهم گرفت تا مشکل کشاورزان عزیز حوزه انتخابیه مرتفع شود تا نگرانی در این زمینه نداشته باشند.

نظر جدید
پربازدیدها