سه شنبه، 23 فروردین 1401 00:00 کد مقاله : 14010123001
سید یعقوب رضوی
نماینده‌ی مردم شریف رامهرمز و رامشیر در مجلس شورای اسلامی با ابراهیم بازیان مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی«شستا» دیدار و گفت‌وگو کرد.
نشست حاج ابراهیم متینیان با مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی

به گزارش «پایگاه خبری رهیافت جنوب»، حاج ابراهیم متینیان نماینده‌ی مردم شریف رامهرمز و رامشیر در مجلس شورای اسلامی با ابراهیم بازیان مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی «شستا» دیدار و به گفت‌وگو پرداخت.

 

حاج ابراهیم متینیان پیگیر و اجرایی توافقات صورت گرفته با مدیرعامل سابق شستا در سرمایه‌گذاری شستا در تولید لوله‌های بدون درز، سرمایه‌گذاری در پترو پالایش حومه غربی رامهرمز و دیگر ظرفیت های اقتصادی حوزه انتخابیه و در این نشست به وضعیت شرکت پترو پالایش در حال اجرا اشاره کرد و تسریع در رفع موانع و مشکلات این شرکت و تامین اعتبار لازم برای تکمیل این پروژه را خواستار شد.

 

نماینده‌ی مردم شریف رامهرمز و رامشیر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ظرفیت‌های حوزه انتخابیه بیان داشت: شهرستان‌های رامهرمز و رامشیر یکی از مناطق نفت خیز کشور است که با توجه به وجود جوانان مستعد، می‌تواند محل خوبی برای سرمایه‌گذاری شستا باشد و انتظار می‌رود از سوی دولت سیزدهم نگاه ویژه‌ای در زمینه سرمایه‌گذاری و اشتغال‌زایی به این حوزه انتخابیه شود.

 

بازیان مدیرعامل شستا هم در این نشست تاکید کرد که شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی برای سرمایه گذاری در طرح های دارای توجیه فنی و اقتصادی در آمادگی دارد.

نظر جدید
پربازدیدها