چهارشنبه، 17 فروردین 1401 00:00 کد مقاله : 14010117003
سید یعقوب رضوی
نماینده‌ی مردم شریف رامهرمز و رامشیر در مجلس شورای اسلامی در پیامی حادثه دلخراش هتک حریم مطهر ثامن الحجج«ع» را محکوم و تسلیت گفت.
پیام‌ محکومیت و تسلیت حاج ابراهیم متینیان در پی شهادت طلبه جهادگر در حرم مطهر رضوی

به گزارش «پایگاه خبری رهیافت جنوب»، حاج ابراهیم متینیان نماینده‌ی مردم شریف رامهرمز و رامشیر در مجلس شورای اسلامی در پیامی حادثه دلخراش هتک حریم مطهر ثامن الحجج«ع» را محکوم و تسلیت گفت.

 

حادثه دلخراش هتک حریم مطهر ثامن‌الحجج (ع)، مجروح شدن دو نفر از علمای جهادگر و خدمتگزار و شهادت جانگداز شخصیتی مجاهد و انقلابی، خیری خدوم برای قشر آسیب‌پذیر، جناب حجت‌الاسلام‌ والمسلمین آقای اصلانی جانباز و برادر دو  شهید، قلب هر ولایتمدار انقلابی و هر انسان آزاده ای راجریحه‌دار می‌کند.

 

اینجانب ضمن محکومیت این جنایت هولناک در جوار مضجع منور رضوی، شهادت حجت الاسلام والمسلمین اصلانی را به محضر مقدس بقیه‌ا... فی‌الارضین ارواحنا فداه و رهبر معظم انقلاب مدظله‌العالی و جامعه روحانیت، خصوصاً جمع خدمتگزار و جهادگر علما، طلاب حوزه انتخابیه ام«شهرستان‌های رامهرمز و رامشیر» و  همچنین خانواده آن شهید سعید، تبریک و تسلیت عرض نموده و برای آن عاشق سفر کرده، علو درجات و برای آن دو عزیز مجروح حادثه حجج‌الاسلام دارایی و پاکدامن، شفای عاجل از درگاه حضرت احدیت مسئلت می‌نمایم.

 

در همین راستا از مسئولین امنیتی رسیدگی سریع به این واقعه، شناسایی عوامل و زوایای پنهان و آشکار حادثه و برخورد قاطع و عبرت آموز با آنها را خواستارم.

 

ان شاالله با درایت و هوشیاری عموم مسلمین، نقشه‌های معاندانه و جنایتکارانه استکباری و اندیشه‌های تکفیری در راستای ایجاد رخنه میان اجماع و وحدت مسلمین نقش بر آب خواهد شد.

 

نظر جدید
پربازدیدها