چهارشنبه، 10 فروردین 1401 00:00 کد مقاله : 14010110001
سیروس بزمی
نشست خبری نماینده شهرستان های چهارگانه در مجلس شورای اسلامی با خبرنگاران + جزئیات

به گزارش پایگاه خبری رهیافت جنوب، نشست خبری خبرنگاران شهرستان کهگیلویه، بهمئی، لنده و چرام با سید محمد موحد نماینده ی این شهرستانها و با حضور برخی از مسئولین شهرستانی در سالن شبکه بهداشت شهر دهدشت برگزار گردید.

حجت‌الاسلام موحد پیش از ظهر امروز در نشست با خبرنگاران با تبریک عید نوروز با اشاره به اینکه ۲۲ ماهی که به عنوان نماینده مردم انجام وظیفه کردم گزارشی ارایه دهم ساعات ها طول می کشد.
نماینده کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی با اشاره به این که بنیان های دموکراسی بر چند رکن استوار است آن ها را برشمرد و گفت: قانون اساسی، نظام پارلمانی، احزاب سیاسی، مطبوعات و رسانه؛ رکن چهار یک بخش از هر جامعه ای که نقش غیر قابل انکار و قابل توجهی بر جامعه دارد، رسانه است.

نشست خبری نماینده شهرستان های چهارگانه در مجلس شورای اسلامی با خبرنگاران + جزئیات

موحد ادامه داد: این اصحاب رسانه هستند که آگاهی می دهند با کمترین بضاعتی که در اختیار دارند با شجاعت مشکلات را مطالبه می کنند، رسانه ها در یک میدان سخت قرار گرفته اند و با امکانات کم به رسالت خود جامه عمل می پوشانند، بر خود لازم می دارم از این اصحاب رسانه که کمک می کنند تا مشکلات حل شود تشکر کنم و سعی بر این است که  موانعی برای رسانه ایجاد نشود و هوای انها را داشته باشم.
این نماینده مجلس با اشاره به این که با وجود مشغله کاری از عملکرد رسانه ها بی اطلاع نیستم بیان کرد: اخبار و سایت ها را رصد می کنم و خیلی جاها هم نقد هایی می شود در برخی جاها نقدها وارد هست و ما نباید برای رسانه سدی ایجاد کنیم و نباید برای آنها مشکلی ایجاد شود اما برخی رسانه ها مطالبی را انتشار داشتند که شاید همراه تهمت بوده است لازم است خبرنگاران اول در خصوص ماجرا کنکاش کنند و نقدهای منصفانه داشته باشند.
موحد ادامه داد: چه اندازه در خصوص سد آبریز مطلب زده شد و کدام یکی از اینها واقعیت داشت؟؛ سد آبریز یکی از دغدغه های اساسی من بوده و هست، در  سال ۱۴۰۰ بیش از ۱۵۰ ساعت وقت صرف کردم، ما اگر می خواهیم توفیق حاصل کنیم باید با وحدت و همدلی جلو رفته و کار را سامان دهیم، نقد داشته باشیم اما در کنار آن وحدت را نیز باید داشته باشیم.

وی با اظهار خوشحالی و تشکر از همه کسانی که دغدغه داشتند ویژه حجت الاسلام بزرگواری  گفت:با تلاش و پیگیری هاسد ابریز در لایحه بودجه مجلس قرار گرفت
نماینده کهگیلویه بزرگ ادامه داد: در حوزه بهداشت و درمان کارهای زیادی به خصوص درباره وضعیت بد بیمارستان ها انجام گرفته است، بیماران بستری به علت نبود وسایل سرمایشی  پنکه با خود می بردند اما اکنون حدود ۱۱ میلیارد و ۸۰۰میلیون تومان از وزیر وقت دریافت شده که در حال کار برای برطرف شدن این معضل هستند؛ دو آمبولانس نو خریداری شد و تحویل داده شد؛ سی تی اسکن برای شهرستان گرفته شد، بیش از ۱۸ میلیارد تومان برای کمک های مختلف در مجموعه بهداشت خارج از روال معمول گرفته شد.

موحد ادامه داد: با جلسات و پیگیری های مختلف بیمارستان دهدشت از وضعیت درجه ۲ ارتقا پبدا کرد و دستور احداث دانشکده‌ از دو وزیر قبل و جدید گرفته شد و مسئولان باید تحرک بیشتری به خود دهند تا این بیمارستان کلنک زنی شود و بزودی هم عملیات بیمارستان ۱۰۰  تخت خوابی در همین بیمارستان و یا جای دیگری کلنگ زنی خواهد شد.

کاظمی جو رئیس اداره فرهنگ و ارشاد کهگیلویه مثل همیشه متفاوت صحبت کرد و فرصت دادن به منتقدان زا غنیمت بر شمرد و جلسه امروز را مهمترین جلسه امروز استان اعلام کرد.وی گفت وگو با وجود اختلاف سلیقه را راهکار برطرف کردن مشکلات دانست و ارتباط موحد با وزیر فرهنگ را نقطه امیدوار کننده برای رفع مشکلات حوزه فرهنگ و هنر عنوان کرد.

نشست خبری نماینده شهرستان های چهارگانه در مجلس شورای اسلامی با خبرنگاران + جزئیات

در ادامه نوبت به خبرنگاران رسید تا سوالات و دغدغه های خود را مطرح کنند.

حجت الاسلام موحد در پاسخ به سوالات خبرنگار لنده گفت:شما از قرداد جاده های لنده خبر دارید ؟روزی با کنایه بوی خود را می گرفتید که بوی گاز ما را اذیت می کند حالا که گاز امده چه می گویید ؟

رئیس مجمع نمایندگان گفت:پتروشیمی در ۱۴۰۱به بهره برداری می رسد

باوند خبرنگار صدای جنوب در این جلسه با اشاره به مشکلات خبرنگاران گفت: اکثر خبرنگاران فاقد شغل و بیمه هستند و در تقسیم اعتبارت سایت ها و حوزه هنر عدالت رعایت نمی شود.

خانم خطیبی خبرنگار کبنا انتصابات فامیلی را مطرح کرد که موحد این چنین پاسخ او را داد: به یاد دارید در دولت آقای خاتمی،رهبری به ایشان توصیه کرد،برادرت را به عنوان مسئول دفترت انتخاب کن چون مورد اعتماد برای تو است،به هر حال دفتر جایگاهی است که درمعرض آسیب های مختلف است و حقی است که برای ما محفوظ است.

نشست خبری نماینده شهرستان های چهارگانه در مجلس شورای اسلامی با خبرنگاران + جزئیات

کشاورز از صبح خرد نیز به دخالت او در انتخاب شهردار اشاره کرد که موحد ضمن دادن آدرسی از یکی از معاونان وزیر کشور گفته که او شاهد است که با من مشورت کردند ولی من قاطعانه گفتم که هر چه شورا و قانون گفته برای من محترم است.

سوال دیگر کشاورز با واژه مشخصا اعتبار سد آبریز را مطرح کنید دنبال شد که وی گفته اعتبار آن در لایحه بودجه قرار گرفته و قبلا ۱۰۰ میلیارد از بانک رفاه گرفته بودم.

سیروس بزمی خبرنگار پایگاه خبری رهیافت جنوب در این جلسه پشت تریبون قرار گرفت و خطاب به نماینده شهرستان های چهارگانه گفت: کارخانه لوله سازی شهرستان بهمئی که چندین سال از کلنگ زنی آن می گذرد در حال حاضر بلاتکلیف مانده است.

 

نشست خبری نماینده شهرستان های چهارگانه در مجلس شورای اسلامی با خبرنگاران + جزئیات

وی همچنین به پروژه بیمارستان لیکک هم اشاره کرد و گفت: بیمارستان لیکک تا به امروز و با وعده و وعیدهای مسئولین هنوز تکمیل نشده است و نیازمند پیگیری جنابعالی است که حجت الاسلام موحد در پاسخ به این سوال فرمود: طی پیگیری های انجام شده بیمارستان لیکک ظرف یک ‌ماه آینده باید به  بهره برداری برسد.

بزمی همچنین از بهمئی گرمسیر گریزی به بهمئی سردسیر زد و به پروژه ی نیمه کاره سالن ورزشی روستای درغک هم اشاره کرد که موحد نسبت به این پروژه قول پیگیری را داد.

در پایان این نشست با اهدای لوح تقدیر و سپاس از خبرنگاران تجلیل شد.

خبرنگار: سیروس بزمی، رهیافت جنوب

عکاس: خانم خطیبی، کبنا

 

تصاویر بیشتر

 

نشست خبری نماینده شهرستان های چهارگانه در مجلس شورای اسلامی با خبرنگاران + جزئیاتنشست خبری نماینده شهرستان های چهارگانه در مجلس شورای اسلامی با خبرنگاران + جزئیاتنشست خبری نماینده شهرستان های چهارگانه در مجلس شورای اسلامی با خبرنگاران + جزئیاتنشست خبری نماینده شهرستان های چهارگانه در مجلس شورای اسلامی با خبرنگاران + جزئیاتنشست خبری نماینده شهرستان های چهارگانه در مجلس شورای اسلامی با خبرنگاران + جزئیاتنشست خبری نماینده شهرستان های چهارگانه در مجلس شورای اسلامی با خبرنگاران + جزئیاتنشست خبری نماینده شهرستان های چهارگانه در مجلس شورای اسلامی با خبرنگاران + جزئیاتنشست خبری نماینده شهرستان های چهارگانه در مجلس شورای اسلامی با خبرنگاران + جزئیاتنشست خبری نماینده شهرستان های چهارگانه در مجلس شورای اسلامی با خبرنگاران + جزئیاتنشست خبری نماینده شهرستان های چهارگانه در مجلس شورای اسلامی با خبرنگاران + جزئیاتنشست خبری نماینده شهرستان های چهارگانه در مجلس شورای اسلامی با خبرنگاران + جزئیاتنشست خبری نماینده شهرستان های چهارگانه در مجلس شورای اسلامی با خبرنگاران + جزئیاتنشست خبری نماینده شهرستان های چهارگانه در مجلس شورای اسلامی با خبرنگاران + جزئیاتنشست خبری نماینده شهرستان های چهارگانه در مجلس شورای اسلامی با خبرنگاران + جزئیاتنشست خبری نماینده شهرستان های چهارگانه در مجلس شورای اسلامی با خبرنگاران + جزئیاتنشست خبری نماینده شهرستان های چهارگانه در مجلس شورای اسلامی با خبرنگاران + جزئیاتنشست خبری نماینده شهرستان های چهارگانه در مجلس شورای اسلامی با خبرنگاران + جزئیات

 

نشست خبری نماینده شهرستان های چهارگانه در مجلس شورای اسلامی با خبرنگاران + جزئیاتنشست خبری نماینده شهرستان های چهارگانه در مجلس شورای اسلامی با خبرنگاران + جزئیات

نظر جدید
پربازدیدها