سه شنبه، 09 فروردین 1401 00:00 کد مقاله : 14010109001
سید یعقوب رضوی
🌀نماینده‌ی مردم شریف رامهرمز و رامشیر در مجلس شورای اسلامی به همراه حجت‌الاسلام والمسلمین غضبان معرف امام جمعه، عبدالرضا احسانی نیا فرماندار و تنی چند از مسئولان شهرستان ...
📸دیدار عیدانه/باحضور حاج ابراهیم متینیان نشست بررسی مسائل و مشکلات مشترک اعضای شورای اسلامی و دهیاران بخش مرکزی و بخش مشراگه شهرستان رامشیر صورت گرفت.

به گزارش «پایگاه خبری رهیافت جنوب»، ارتباط با مردم یکی از شاخص هایی است که مسوولان با عمل به آن می توانند امید را در دل مردم زنده نگه دارند و نماینده‌ی مردم شریف رامهرمز و رامشیر در مجلس شورای اسلامی چندمین جلسه ملاقات با مردم را داشت.

 

نماینده مردم شریف رامهرمز و رامشیر در مجلس شورای اسلامی در راستای بررسی مشکلات و معضلات مربوط به مناطق روستایی با شورای اسلامی و دهیاران بخش مرکزی و بخش مشراگه و مردم برخی از روستاهای حوزه انتخابیه دیدار چهره به چهره داشت.

 

طی این دیدارها و نشست های صمیمانه، مردم مشکلات خود را در زمینه های متفاوت فرهنگی، اجتماعی، عمرانی، آموزش ، بهداشت وسلامت بیان کردند.

 

حاج ابراهیم متینیان ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع اعضای شورای اسلامی و دهیاران بخش مرکزی و بخش مشراگه، بیان داشت : اولویت مهم ما در امر خدمت رسانی به مردم در مناطق روستایی و کم برخوردار می‌باشد زیرا وظیفه دینی و انقلابی ما توجه به این موضوع و پیاده کردن این فریضه است.

 

نماینده‌ی مردم شریف رامهرمز و رامشیر در مجلس شورای اسلامی در ادامه افزود: مشکلات عنوان شده مردم این روستاها ودیگر مناطق مطالبه بحق و منطقی است، زیرا این مناطق از یک محرومیت خاص برخوردار هستند که در این رابطه پیگیری های خوبی در سطح کلان جهت رفع مشکلات انجام شده است تا بزودی شاهد رفع معضلات روستاییان باشیم.

متینیان مهمترین عامل تحقق مطالبات مردمی را اتحاد و همدلی شوراها دانست و گفت: شوراهای اسلامی شهر و روستا به عنوان نمایندگان قانونی مردم و پل ارتباطی مردم و مسئولین، همواره در جهت حل مشکلات و تحقق مطالبات مردم تلاش می‌کنند و در راستای رشد و توسعه شهرها و روستاهایشان گام برمی‌دارند.

 

وی افزود: اگر بتوانیم مشکلات مردم را برطرف کنیم، هم به وظیفه ذاتی خود عمل کرده ایم و هم اجر و ثواب دوچندان خواهیم برد.

 

حاج ابراهیم متینیان در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر ترویج فرهنگ مشارکت در روستاها اذعان داشت: با توسعه و ترویج مشارکت در سطح روستاها می توان خدمات بهتری را در جهت توسعه و آبادانی انجام داد

نظر جدید
پربازدیدها