دوشنبه، 08 فروردین 1401 00:00 کد مقاله : 14010108001
سید یعقوب رضوی
🌀نماینده‌ی مردم شریف رامهرمز و رامشیر در مجلس شورای اسلامی به همراه حجت‌الاسلام والمسلمین سیداسماعیل موسوی امام جمعه، هرمز بهاروند فرماندار و تنی چند از مسئولان شهرستانی ...
📸دیدار عیدانه/باحضور حاج ابراهیم متینیان نشست بررسی مسائل و مشکلات مشترک اعضای شورای اسلامی و دهیاران بخش مرکزی و بخش سلطان آباد شهرستان رامهرمز صورت گرفت.

به گزارش «پایگاه خبری رهیافت جنوب»، ارتباط با مردم یکی از شاخص هایی است که مسوولان با عمل به آن می توانند امید را در دل مردم زنده نگه دارند و نماینده‌ی مردم شریف رامهرمز و رامشیر در مجلس شورای اسلامی چندمین جلسه ملاقات با مردم را داشت.

 

حاج ابراهیم متینیان درباره ملاقات‌های مردمی گفت: معتقدم یکی از کارهایی که باید در حوزه انجام شود، کم کردن فاصله بین مردم و مسوولان است تا دسترسی مردم به مسوولان که خادمان آنها هستند راحت تر شود. مردم ولی نعمت ما هستند و خدمت به آنان افتخار مسوولان نظام است.

 

وی در ادامه افزود: تراکم مشغله همه مدیران مانع از این بود تا وقت بیشتری برای ملاقات مردمی و دیدار چهره به چهره با آنها داشته باشند و برای همین این برنامه ثابت در حوزه انتخابیه گنجانده شد تا شخصاً در جریان مشکلات و خواسته های مردم قرار گیرم. این دیدارها و پیگیری کار مردم را عاملی برای از بین بردن خستگی مدیران دانست.

 

حاج ابراهیم متینیان با تاکید بر هدفمند و اثربخش بودن ارتباطات مردمی، خاطرنشان کرد: اراده دولت مردمی آیت‌الله رئیسی بر این است که از رهگذر ارتباط مردمی و مراجعه حضوری، بخشی از آلام و مسائل مردم مورد رسیدگی قرار گیرد.

 

🔰 امید در دلِ مردم حوزه انتخابیه

همه ما گاهی برای کاهش بار روانی دغدغه های خود دنبال یک گوش شنوا هستیم حتی اگر مشکلمان حل نشود.

 

گاهی مشکلمان درباره شغل و کاری است که داریم که این شغل اگر آزاد باشد و با زندگی و معیشت گره بخورد، باید به سراغ مسوولان رفت و آز آنها چاره جویی کرد.

 

شاید همه آنهایی که برای پیگیری مشکل خود با نماینده‌ی مردم در مجلس شورای اسلامی و دیگر مسوولان دیدار می کنند، نتوانند و نشود که همه گیر و گرفتهای خود را رفع کنند ولی همین که امیدی برای روشن شدن تکلیف خود پیدا کرده اند باز هم به آینده امیدوار می شوند.

 

📸دیدار عیدانه/باحضور حاج ابراهیم متینیان نشست بررسی مسائل و مشکلات مشترک اعضای شورای اسلامی و دهیاران بخش مرکزی و بخش سلطان آباد شهرستان رامهرمز صورت گرفت.📸دیدار عیدانه/باحضور حاج ابراهیم متینیان نشست بررسی مسائل و مشکلات مشترک اعضای شورای اسلامی و دهیاران بخش مرکزی و بخش سلطان آباد شهرستان رامهرمز صورت گرفت.

نظر جدید
پربازدیدها