جمعه، 27 اسفند 1400 00:00 کد مقاله : 14001227002
سید یعقوب رضوی
نماینده‌ی مردم شریف رامهرمز و رامشیر در مجلس شورای اسلامی: مجوز احداث درمانگاه تامین اجتماعی برای شهرستان رامشیر اخذ گردید و زمین این مرکز نیز جانمایی و برای ساخت تحویل د ...
حاج ابراهیم متینیان: از أخذ مجوز احداث درمانگاه تأمین اجتماعی برای رامشیر و مجوز احداث بیمارستان ۸۶ تختخوابی در رامهرمز خبر داد

به گزارش «پایگاه خبری رهیافت جنوب»، حاج ابراهیم متینیان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، به اقدامات صورت گرفته در حوزه بهداشت و درمان شهرستان های رامهرمز و رامشیر اشاره کرد و گفت: مجوز احداث درمانگاه تامین اجتماعی برای شهرستان رامشیر اخذ گردید و زمین این مرکز نیز جانمایی و برای ساخت تحویل داده شد که تا آماده شدن این مکان درمانگاه در ساختمانی دیگر مستقر و ارائه خدمات می دهد.

 

 

وی افزود: با تلاش هایی که صورت گرفت اورژانس بیمارستان رامشیر نیز توسعه و تکمیل شد همچنین آزمایشگاه این بیمارستان هم به تجهیزات بهداشتی مجهز شده است؛ ضمن اینکه اتاق سی سی یو هم راه اندازی شد و البته اتاق سی تی اسکن در حال ساخت بوده که بیش از 60 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

 

 

این نماینده‌ی مردم در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: با پیگیری هایی که صورت گرفته است مجوز احداث بیمارستان 86 تختخوابی رامهرمز اخذ و اعتبار آن نیز در بودجه 1401 هم لحاظ شد که پس از ابلاغ بودجه توسط دولت کلنگ زنی می شود و امیدوارم در ماه های ابتدایی سال آتی این اتفاق مهم انجام شود.

 

نماینده‌ی مردم شریف رامهرمز و رامشیر در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: پس از مکاتباتی که با مقامات حوزه بهداشت و درمان انجام پذیرفت درمانگاه شهر ابوالفارس نیز شبانه روزی شد .

 

وی بیان کرد: ضمنا با تلاش های انجام شده چندین خانه بهداشت، درمانگاه و همچنین مرکز جامع سلامت احداث و در حال خدمات دهی به مردم هستند.

 

نظر جدید
پربازدیدها