چهارشنبه، 25 اسفند 1400 00:00 کد مقاله : 14001225002
سید یعقوب رضوی
نماینده‌ی مردم شریف رامهرمز و رامشیر در مجلس شورای اسلامی از کلنگ زنی و احداث 16 زمین چمن مصنوعی و 3 چمن طبیعی در شهرستان های رامهرمز و رامشیر در ابتدای سال جاری خبر داد ...
حاج ابراهیم متینیان:مجوز احداث دومین استادیوم ورزشی شهرستان رامهرمز اخذ شد

به گزارش پایگاه خبری رهیافت جنوب، حاج ابراهیم متینیان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت،گفت: با پیگیری هایی که انجام گردید مجوز احداث استادیوم دوم ورزشی شهرستان رامهرمز اخذ و در حال برگزاری مناقصه بوده که پس از طی کردن مراحل اداری عملیات اجرایی آن شروع می شود.

 

وی افزود: امکانات و تجهیزات ورزشی نیز اخذ و تحویل اداره ورزش و جوانان شهرستان داده شدند تا در اختیار جوانان قرار داه شوند؛ ضمنا احداث 16 زمین چمن مصنوعی و 3 چمن طبیعی در شهرستان های رامهرمز و رامشیر در ابتدای سال جاری کلنگ زنی شد.

 

این نماینده مردم در مجلس بیان کرد: پس از برگزاری جلسات با مقامات وزارت راه دو بانده شدن جاده رامهرمز به رامشیر  و ماهشهر کلید خورد و در حقیقت 10 کیلومتر آن به مناقصه گذاشته شد و ما بقی نیز در ابتدای سال آینده اجرایی خواهد شد.

 

نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در مجلس گفت: عملیات آسفالت 10 کیلومتر جاده رامشیر به اهواز در حال اجرا است و همچنین اعتبارات کافی نیز برای جاده رامهرمز به بهبهان اخذ گردید ضمن اینکه اعتبار ساخت جاده رامهرمز به ابوالفارس نیز در بودجه لحاظ گردید که در ما ه های ابتدایی سال آتی عملیات ساخت آن شروع می شود.

 

وی بیان کرد: جاده رامهرمز به میداود در 2 فاز انجام خواهد شد که فاز اول در دست اجرا است و فاز دیگر در حال برگزاری مناقصه است.

 

این نماینده مردم در مجلس عنوان کرد: 30 کیلومتر جاده آنتنی روستایی در حال ساخت است و برخی نیز انجام شده که در آینده نیز همه تلاش خود را به کار خواهم گرفت تا مشکل راه های روستایی مرتفع شوند.

 

نظر جدید
پربازدیدها