جمعه، 13 اسفند 1400 00:00 کد مقاله : 14001213003
سید یعقوب رضوی
هفتمین جلسه بررسی مسائل و مشکلات عمرانی شهرستان‌های رامهرمز و رامشیر باحضور حاج ابراهیم متینیان، صادق خلیلیان استاندار و مسؤولان اجرای شهرستانی و استانی با أخذ 25 مصوبه‌‌ ...
نشست بررسی مشکلات عمرانی شهرستان‌های رامهرمز و رامشیر در استانداری خوزستان

به گزارش «پایگاه خبری رهیافت جنوب»، امروز جمعه ۱۳ اسفندماه ۱۴۰۰، هفتمین جلسه بررسی مسائل و مشکلات عمرانی شهرستان‌های رامهرمز و رامشیر باحضور حاج ابراهیم متینیان نماینده‌ی مردم شریف رامهرمز و رامشیر در مجلس شورای اسلامی، دکتر صادق خلیلیان استاندار خوزستان و مسؤولان اجرای شهرستانی و استانی برگزار شد.

 

حاج ابراهیم متینیان در خصوص نشست بررسی مشکلات عمرانی حوزه انتخابیه در سالن اجتماعات استانداری خوزستان اظهار داشت: امروز جلسه بسیار خوبی در استانداری خوزستان جهت رفع مشکلات حوزه انتخابیه «شهرستان‌های رامهرمز و رامشیر» برگزار گردید.

 

نماینده‌ی مردم شریف رامهرمز و رامشیر در مجلس شورای اسلامی در ادامه افزود: در این نشست به 25 مورد از أهم مشکلاتی همچون جاده‌ها، آب شرب، آب کشاورزی، شرکت‌های فولادی، شرکت بین المللی پترو پالایش ابوالفارس، مسکن مهر، فاضلاب شهری و دیگر موضوعات مورد بررسی قرار گرفته و در این جلسه به رفع موانع پرداخته ایم و مصوبات خوبی ارائه شد.

 

متینیان در پایان گفت: از مهم‌ترین دغدغه‌مندی این نشست؛ جاده‌های بین شهری حوزه انتخابیه، آب شرب و فاضلاب شهرستان رامهرمز و فاضلاب مسکن مهر شهرستان رامشیر بررسی شده و تاریخی هم جهت اتمام پروژه‌ها معین گردید و تا آن تاریخ مقرر شده، إن شاءالله بزودی مردم شریف حوزه انتخابیه ثمره‌ی این جلسه را لمس خواهند کرد.

 

در این جلسه استاندار خوزستان با تشکر از نماینده‌ی محترم و فرمانداران رامهرمز و رامشیر و همه افرادی که در جهت رفع مشکلات مردم تلاش می کنند گفت: مسئولان توجه داشته باشند که هر درخواستی آمد با جدیت آن را دنبال کنند تا مشکلات حل شوند.

صادق خلیلیان خطاب به مسئولان تاکید کرد: در رفع موانع تولید و کارها تسهیل کنید تا رضایت‌مندی مردم بیشتر شود.

در این جلسه در خصوص مشکلات طرح ملی مسکن، مسکن مهر، جاده های بین شهری، آب شرب، فاضلاب رامهرمز و رامشیر تصمیماتی جهت تسهیل کارها گرفته شد.

 

نظر جدید
پربازدیدها