پنج شنبه، 12 اسفند 1400 00:00 کد مقاله : 14001212001
داود طلوعی مطلق
مراسم تودیع و معارفه مدیران پیشین و جدید جهاد کشاورزی شهرستان بهمئی در سالن فرمانداری این شهرستان برگزار شد
جلسه تودیع ومعارفه مدیران قدیم وجدیدجهادکشاورزی شهرستان بهمئی

به گزارش پایگاه خبری رهیافت جنوب  فرماندار شهرستان بهمئی در این مراسم با تقدیر از زحمات و تلاش های شبانه روزی اقای رضا راهدار بهمئی رئیس پیشین اداره جهاد کشاورزی این شهرستان گفت: در مدت فعالیت این مدیر اقدامات و فعالیت های خوبی صورت گرفته است.

علی محمدی ساماندهی وضعیت حوزه جهاد کشاورزی شهرستان را خواستار شد و افزود: باید به مشکلات کشاورزی و کشاورزان شهرستان در اسرع وقت رسیدگی شود تا دیگر شاهد چالشی در این حوزه نباشیم.

وی از آقای اکبر زکی نژاد خواست تا تمام توان خود را برای خدمت به مردم و بویژه مناطق محروم و دور افتاده و ارتقا وضعیت کشاورزی شهرستان به کار گیرد.

رضا راهدار بهمئی در این مراسم با ارائه گزارشی از عملکرد سه ساله خود در بخش های مختلف جهاد کشاورزی شهرستان بهمئی گفت: با توجه به آمار موجود و مستندات وضعیت جهاد کشاورزی شهرستان نسبت به گذشته روند روبه رشد و موفقیت آمیزی داشته است.

امیری معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی جهاد کشاورزی استان هم ضمن تقدیر از تلاش های بی وقفه رضا راهدار بهمئی مدیر پیشین جهاد کشاورزی شهرستان بهمئی گفت: انتظار می رود مدیریت جدید با تعامل با همه دستگاهها و خدمت به مردم رضایت مندی عمومی را جلب کند.

اکبر زکی نژاد رئیس جدید جهاد کشاورزی شهرستان بهمئی هم از برنامه های خود برای رونق جهاد کشاورزی استان گفت و ابراز امیدواری کرد بخش عمده ای از مشکلات این نهاد با برنامه ریزی های لازم مرتفع شود.

در پایان این مراسم از خدمات رضا راهدار بهمئی مدیر پیشین جهاد کشاورزی شهرستان بهمئی تقدیر و اکبر زکی نژاد به عنوان مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بهمئی معرفی شد.

انتهای پیام/

خبرنگار:داود طلوعی مطلق 

 

 

نظر جدید
پربازدیدها