سه شنبه، 10 اسفند 1400 00:00 کد مقاله : 14001210003
مهرداد جهان خواه
سرقت خودرو همراه با دو کودک در دهدشت
ماجرای سرقت خودرو همراه با دو کودک در دهدشت واقعیت‌دارد؟

رهیافت جنوب

ماجرای سرقت خودرو همراه با دو کودک در دهدشت چه بود؟کاربران فضای مجازی صبح امروز از #سرقت خودروی پراید که 2 کودک در آن بودند در حوالی ساعت 9 صبح در محله صدا و سیمای شهر #دهدشت از جلوی منزل صاحب خودرو خبر دادند

به اذعان کاربران این سرقت امروز در محله صدا و سیما صورت گرفته و علی اکبر و امیرطاها که در مقطع ابتدایی تحصیل می کنند نیز درون خودرو بودند که سارق خودروی پراید را از جلوی منزل این شهروند دهدشتی ربوده است.

دادستان انقلاب شهرستان کهگیلویه با رد این گزارش به خبرنگار ما گفت: در یکی از محلات شهر دهدشت سارقی در خیابان در حال سرقت بوده که شهروندان از قصد وی برای سرقت خبر دار می شوند و این سارق را برای دستگیری دنبال می کنند.

سعید کریمی زاد افزود: سارق که چاره ای به جز فرار از محل سرقت نداشت وقتی متوجه می شود تا خودروی پراید روشن و درب سمت راننده آن باز است به سمت ماشین حرکت کرده و از محل فرار کرده است.

این مسئول قضائی شهرستان کهگیلویه اظهار داشت: سارق خودرو که با ماشین پراید از محل گریخته بود بعد از اینکه متوجه می شود 2 کودک درون خودرو قرار دارند در محله آزادگان این شهر متوقف و با صاحب خودرو تماس می گیرد و نشانی محل توقف را می دهد.

وی تاکید کرد: این سرقت کودک ربایی نبوده و صاحب خودروی پراید اعلام شکایت نکرده است._عصردنا

نظر جدید
پربازدیدها