دوشنبه، 25 بهمن 1400 00:00 کد مقاله : 14001125001
سید یعقوب رضوی
امیر سرتیپ دوم، علی ملک فرمانده یگان منطقه پدافند هوایی جنوب غرب ارتش جمهوری اسلامی ایران با حاج ابراهیم متینیان نماینده‌ی مردم شریف رامهرمز و رامشیر در مجلس شورای اسلامی ...
دیدار فرمانده یگان منطقه پدافند هوایی جنوب غرب ارتش جمهوری اسلامی ایران با حاج ابراهیم متینیان

به گزارش «پایگاه خبری رهیافت جنوب»، امیرسرتیپ دوم علی ملک، فرمانده منطقه پدافند هوایی جنوب غرب ارتش جمهوری اسلامی ایران در دیدار با حاج ابراهیم متینیان نماینده‌ی مردم شریف رامهرمز و رامشیر در مجلس شورای اسلامی تعامل، هم‌افزایی و انسجام بین دستگاه‌های لشکری و کشوری را در پیشرفت و اقتدار نظام و جامعه اسلامی امری مهم و ضروری دانست و گفت: شأن، ارزش و جایگاه هموطنان عزیزمان با هیچ چیز قابل قیاس و معامله نیست و مجموعه نیروهای مسلح از هیچ کوششی برای امنیت، آسایش و آرامش مردم دریغ نخواهند کرد چراکه آرامش و رفاه مردم در اولویت همه امور است.

 

امیر سرتیپ دوم ملک، خاطرنشان کرد: مجلس ما مجلس انقلابی است و مجلس انقلابی باعث عزت، سربلندی، پیشرفت و آبروی نظام مقدس جمهوری اسلامی می‌شود.

 

در ادامه همچنین حاج ابراهیم متینیان نیز بر نقش بی‌بدیل و مهم پدافند هوایی ارتش در دفاع و حراست از حریم هوایی جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد و گفت: برادران ولایی، سخت‌کوش و متعهدمان در نیروی پدافند هوایی ارتش انصافا نقطه آرامشی در توان بازدارندگی و قدرت دفاعی این مملکت به وجود آورده‌اند.

 

 

نماینده‌ی مردم شریف رامهرمز و رامشیر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به دستاوردهای ارزشمند نیروی پدافند هوایی ارتش در زمینه طراحی و ساخت تجهیزات و تسلیحات بومی، خاطرنشان کرد: جهش علمی و پیشرفت روزافزون در مجموعه نیروهای مسلح به ویژه نیروی پدافند هوایی ارتش کاملا ملموس و موجب غرور و مباهات است.

 

گفتنی است؛ در پایان این دیدار حاج ابراهیم متینیان با حضور در شهرک سازمانی این منطقه پدافندی با «کاشت نمادین نهال، طرح افتتاح نخلستان فدک» این یگان پدافندی را آغاز کرد.

 

نظر جدید
پربازدیدها