یکشنبه، 17 بهمن 1400 00:00 کد مقاله : 14001117001
امین روانان
اختتامیه چهارمین دوره پلت فرم مختصات سرمایه انسانی در معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با حضور فعالان اکو سیستم نوآوری کشور و فارغ التحصیلان دانشگاهی برگزار شد .
اختتامیه چهارمین دوره پلتفرم مختصات سرمایه انسانی

به گزارش رهیافت جنوب "اختتامیه چهارمین دوره پلتفرم مختصات سرمایه انسانی پنجشنبه 14 بهمن ماه در معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و با حضور فعالان اکوسیستم نوآوری کشور و فارغ التحصیلان دانشگاهی برگزار شد. در این نشست صمیمی که با حفظ پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد،  تعدادی از اساتید، نخبگان و دستندرکاران حوزه نوآوری کشور،  نقطه نظراتی را مطرح کردند.

در این مراسم مهندس مهدیون مشاور مرکز ملی فضای مجازی کشور با تاکید بر ایجاد تفکر و نگاه تخصصی به نیروی انسانی به عنوان یک سرمایه تاکید کردند. همچنین آقای حسین اصغری مدیر مجموعه فعالان حوزه اقتصاد دانش بنیان کشور (فحاد) در خصوص نیاز به ایجاد زنجیره تامین و نقش تاثیرگذار نیروهای نخبه در این زنجیره نقطه نظراتی را مطرح کردند. در ادامه این مراسم آقای مهندس هادی صمدزاده مدیر و مشاور تجاری سازی و امور بین الملل صنایع مختلف کشور با تاکید بر حرکت کسب و کارها به سمت خصوصی سازی و تمرکز در حوزه مهارت افزایی از مقاطع دیپلم به بالا و همچنین هدف گذاری و برنامه ریزی برای دوره‌های شخصیت شناسی و استعدادیابی و سوق آن به سمت کارآفرینی و خوداشتغالی تاکید کردند. 


همچنین در پایان مراسم به 5 نفر از دانشجویان برگزیده در زمینه کاتالیست صنایع نوظهور و راهبردی کشور شامل خانم‌ها؛ زینب یوسفی دانشجوی دکتری بیوتکنولوژِی از دانشگاه تهران , مریم مرادی کارشناسی ارشد فیزیک اپتیک و لیزر از دانشگاه علم و صنعت , زهرا باقری کارشناس زیست سلولی , طاهره وکیل پور کارشناس ارشد برق دانشگاه شاهد, هدی فتحیان کارشناس ارشد برق گرایش نورو ساینس از دانشگاه تهران گواهی پایان دوره اهداء و از 6 تیم اجرایی این پلتفرم تقدیر و جوایزی اهدا شد.

اختتامیه چهارمین دوره پلتفرم مختصات سرمایه انسانی

 

 

اختتامیه چهارمین دوره پلتفرم مختصات سرمایه انسانی اختتامیه چهارمین دوره پلتفرم مختصات سرمایه انسانی اختتامیه چهارمین دوره پلتفرم مختصات سرمایه انسانی

نظر جدید
پربازدیدها