پنج شنبه، 14 بهمن 1400 00:00 کد مقاله : 14001114003
سیروس بزمی
اهدای چندین بسته نوشت افزار از طرف شرکت نفت و گاز آغاجاری به مرکز آموزشی استثنایی لادن بهمئی + جزئیات و عکس

به گزارش پایگاه خبری رهیافت جنوب، تعداد ۴۰ بسته نوشت افزار از طرف شرکت نفت و گاز آغاجاری به مرکز آموزشی استثنایی لادن شهرستان بهمئی اهدا گردید.
مسعود فرح بخش مدیر این مرکز در این رابطه گفت: این تعداد بسته از طرف شرکت نفت و گاز آغاجاری به این مرکز اهدا گردید.

اهدای چندین بسته نوشت افزار از طرف شرکت نفت و گاز آغاجاری به مرکز آموزشی استثنایی لادن بهمئی + جزئیات و عکس
وی ادامه داد: با توجه به مشکلاتی که این دانش آموزان دارند و همچنین مشکلات مالی خانواده های دانش آموزان، نیاز است که چنین دانش آموزانی مورد توجه قرار گیرند.

فرح بخش افزود: با توجه به اینکه دانش آموزان این مرکز از طیف خاصی هستند به لحاظ روحی و روانی نیاز دارند که از چنین حمایت هایی برخوردار باشند.
فرح بخش در پایان از مهندس پاکدل  مدیر عامل شرکت نفت و گاز آغاجاری و همچنین مهندس پیرامون مدیر عامل سابق این شرکت که همیشه توجه خاصی به این مرکز داشتند صمیمانه تقدیر و تشکر کرد.

اهدای چندین بسته نوشت افزار از طرف شرکت نفت و گاز آغاجاری به مرکز آموزشی استثنایی لادن بهمئی + جزئیات و عکساهدای چندین بسته نوشت افزار از طرف شرکت نفت و گاز آغاجاری به مرکز آموزشی استثنایی لادن بهمئی + جزئیات و عکس

​​​​​​اهدای چندین بسته نوشت افزار از طرف شرکت نفت و گاز آغاجاری به مرکز آموزشی استثنایی لادن بهمئی + جزئیات و عکساهدای چندین بسته نوشت افزار از طرف شرکت نفت و گاز آغاجاری به مرکز آموزشی استثنایی لادن بهمئی + جزئیات و عکساهدای چندین بسته نوشت افزار از طرف شرکت نفت و گاز آغاجاری به مرکز آموزشی استثنایی لادن بهمئی + جزئیات و عکساهدای چندین بسته نوشت افزار از طرف شرکت نفت و گاز آغاجاری به مرکز آموزشی استثنایی لادن بهمئی + جزئیات و عکساهدای چندین بسته نوشت افزار از طرف شرکت نفت و گاز آغاجاری به مرکز آموزشی استثنایی لادن بهمئی + جزئیات و عکساهدای چندین بسته نوشت افزار از طرف شرکت نفت و گاز آغاجاری به مرکز آموزشی استثنایی لادن بهمئی + جزئیات و عکساهدای چندین بسته نوشت افزار از طرف شرکت نفت و گاز آغاجاری به مرکز آموزشی استثنایی لادن بهمئی + جزئیات و عکس

نظر جدید
پربازدیدها