پنج شنبه، 07 بهمن 1400 00:00 کد مقاله : 14001107003
سیروس بزمی
مراسم تودیع و معارفه “کارشناس خدمات ” اداره آموزش و پرورش شهرستان بهمئی +جزئیات و عکس

طی حکمی از سوی مدیر آموزش و پرورش شهرستان بهمئی ضمن تکریم از فریبرز خرم پور، قدرت دانشی به عنوان کارشناس خدمات آموزش وپرورش معارفه شد .

به گزارش پایگاه خبری رهیافت جنوب با حضور غلامعلی مویدی مدیر آموزش و پرورش، معاونین و کارشناسان، جلسه تودیع و معارفه کارشناس خدمات در آموزش و پرورش شهرستان بهمئی انجام شد.

مویدی مدیر آموزش و پرورش شهرستان بهمئی ضمن تبریک دهه فجر گفت: امید است که همه تلاش ها در جهت رشد و تعالی آموزش و پرورش انجام گیرد ،در حوزه ستادی کار بسیار گسترده است وهمکاران عزیز ما در این راه جهادی خدمت می کند.

مویدی اظهار کرد: آقای خرم پور هم پاکدست و هم مدیر و‌ توانمند در حوزه خدمات بود و جا دارد از زحمات این بزرگوار تقدیر و تشکر کنم و برای آقای دانشی در این مسئولیت آرزوی موفقیت دارم.

خبرنگار: داوود طلوعی مطلق

 

مراسم تودیع و معارفه “کارشناس خدمات ” اداره آموزش و پرورش شهرستان بهمئی +جزئیات و عکسمراسم تودیع و معارفه “کارشناس خدمات ” اداره آموزش و پرورش شهرستان بهمئی +جزئیات و عکسمراسم تودیع و معارفه “کارشناس خدمات ” اداره آموزش و پرورش شهرستان بهمئی +جزئیات و عکسمراسم تودیع و معارفه “کارشناس خدمات ” اداره آموزش و پرورش شهرستان بهمئی +جزئیات و عکسمراسم تودیع و معارفه “کارشناس خدمات ” اداره آموزش و پرورش شهرستان بهمئی +جزئیات و عکسمراسم تودیع و معارفه “کارشناس خدمات ” اداره آموزش و پرورش شهرستان بهمئی +جزئیات و عکسمراسم تودیع و معارفه “کارشناس خدمات ” اداره آموزش و پرورش شهرستان بهمئی +جزئیات و عکسمراسم تودیع و معارفه “کارشناس خدمات ” اداره آموزش و پرورش شهرستان بهمئی +جزئیات و عکسمراسم تودیع و معارفه “کارشناس خدمات ” اداره آموزش و پرورش شهرستان بهمئی +جزئیات و عکسمراسم تودیع و معارفه “کارشناس خدمات ” اداره آموزش و پرورش شهرستان بهمئی +جزئیات و عکس

نظر جدید
پربازدیدها