سه شنبه، 05 بهمن 1400 00:00 کد مقاله : 14001105001
سیروس بزمی
در نشست خبری فرماندار شهرستان بهمئی با خبرنگاران چه گذشت؟؟!!

به گزارش پایگاه خبری رهیافت جنوب نشست خبری فرماندار شهرستان بهمئی با خبرنگاران این شهرستان در دفتر فرماندار برگزار گردید.
 علی محمدی فرماندار شهرستان بهمئی در این جلسه به سوالات متعدد خبرنگاران شهرستان پاسخ داد.

در نشست خبری فرماندار شهرستان بهمئی با خبرنگاران چه گذشت؟؟!!

 وی در مورد پروژه آبرسانی از سد کوثر گفت: امیدواریم که تا سال ۱۴۰۲ این پروژه‌ به سرانجام برسد چرا که روند کار سرعت گرفته و معارضات دولتی و محلی تقریباً اکثر آنها حل شده و در مرحله حل شدن است.

 محمدی همچنین در مورد پروژه بیمارستان گفت: با جلساتی که در استان و شهرستان داشتیم ان شاالله تا اواخر اردیبهشت شاهد افتتاح بیمارستان باشیم.
فرماندار شهرستان بهمئی در مورد جاده لیکک به جایزان فرمود: با پیگیری هایی که در استان خوزستان و استان خودمان شده است و اعتبارات خوبی که برای آن در نظر گرفته شده است  ان شالله در آینده شاهد سرعت گرفتن این پروژه خواهیم بود.

در نشست خبری فرماندار شهرستان بهمئی با خبرنگاران چه گذشت؟؟!!

 علی محمدی فرماندار شهرستان بهمئی در پاسخ به سوالی در مورد شایستگی افراد برای انتصابات در شهرستان گفت: تلاش خود را خواهیم کرد که بین افرادی که همسوی با دولت هستند بهترین آنها را انتخاب کنیم و سعی ما بر این است که همه ی طوایف واقع در شهرستان را ببینیم و در انتصابات به آنها توجه داشته باشیم.
 محمدی در مورد روشنایی تنگ ماغر هم قول داد که آن را پیگیری کند.

 وی در مورد جاده های بین روستایی و همچنین آبرسانی به حوزه پشتکوه هم قول های مساعدی دادند.

محمدی در مورد مدیران پروازی در شهرستان گفت: مدیران که انتخاب می کنیم در هر حوزه‌ای که مشغول خدمت باشند باید محل سکونت آنها هم در همان جا باشد و امیدواریم که بحث مدیران پروازی را به حداقل برسانیم.

در نشست خبری فرماندار شهرستان بهمئی با خبرنگاران چه گذشت؟؟!!

نماینده دولت در شهرستان بهمئی در مورد سد سیاهشیر گفت: اعتباری که این سد لازم دارد شاید یک بیستم سد ایلی آباد نشود و ضرورت آن شاید از ضرورت سد ایلی آباد بیشتر نباشد کمتر نیست و این پروژه با توجه به مهم بودن آن جزو پروژه هایی هست که روی آن دقت داریم و امیدواریم در سال آینده بتوانیم بودجه ای برای آن در نظر بگیریم.

 محمدی در مورد کارخانه لوله سازی و همچنین معدن استرانسیم هم قول دادند که روند آنها را پیگیری کنند.

 وی در مورد بحث گلایه‌های دامداران از منابع طبیعی در شهرستان هم گفت: توصیه من به دوستان مجموعه منابع طبیعی این است که ضمن اینکه قانون را رعایت می‌کنند تا جایی که می‌توانند خودشان حلال مشکلات مردم باشند و بعضی مواقع می‌شود با یک تذکر اولیه قضیه را درست کرد و نیاز به مراجع قضایی نباشد.

 فرماندار شهرستان بهمئی در مورد استقرار بقیه ی بانک‌ها در شهرستان هم گفت: پیگیر هستیم که بتوانیم بانک سپه را به مجموعه ی بانک های شهرستان اضافه کنیم و همچنین نامه‌نگاری‌های را در مورد سایر بانک‌ها انجام داده‌ایم که ان‌شاءالله به نتیجه برسیم.

گفتنی است که در پایان این نشست، مسلم مختاری خبرنگار و نماینده صدا و سیما در شهرستان بهمئی از طرف فرماندار به عنوان روابط عمومی فرمانداری انتخاب گردید.

 

خبرنگار: سیروس بزمی

 

در نشست خبری فرماندار شهرستان بهمئی با خبرنگاران چه گذشت؟؟!!در نشست خبری فرماندار شهرستان بهمئی با خبرنگاران چه گذشت؟؟!!در نشست خبری فرماندار شهرستان بهمئی با خبرنگاران چه گذشت؟؟!!در نشست خبری فرماندار شهرستان بهمئی با خبرنگاران چه گذشت؟؟!!در نشست خبری فرماندار شهرستان بهمئی با خبرنگاران چه گذشت؟؟!!در نشست خبری فرماندار شهرستان بهمئی با خبرنگاران چه گذشت؟؟!!در نشست خبری فرماندار شهرستان بهمئی با خبرنگاران چه گذشت؟؟!!در نشست خبری فرماندار شهرستان بهمئی با خبرنگاران چه گذشت؟؟!!در نشست خبری فرماندار شهرستان بهمئی با خبرنگاران چه گذشت؟؟!!

نظر جدید
پربازدیدها