پنج شنبه، 30 دی 1400 00:00 کد مقاله : 14001030003
سید یعقوب رضوی
در راستای خدمت رسانی به عشایر و رونق جامعه عشایری، به منظور بررسی مسائل و مشکلات، حاج ابراهیم متینیان نماینده‌ی مردم شریف رامهرمز و رامشیر در مجلس شورای اسلامی باحضور سید ...
بازدید میدانی حاج ابراهیم متینیان به همراه سرپرست اداره کل امور عشایر خوزستان از مناطق عشایری رامهرمز

به گزارش «پایگاه خبری رهیافت جنوب»، حاج ابراهیم متینیان باحضور در مناطق عشایری به بررسی مسائل و مشکلات عشایر پرداخت و اظهار کرد: توجه به توانمندی، رونق تولید و صیانت از اشتغال حوزه عشایر بسیار مهم بوده و از این رو با جدیت برای رفع مشکلات این قشر پرتلاش جامعه تلاش می کنیم.

 

 

نماینده‌ی مردم شریف رامهرمز و رامشیر در مجلس شورای اسلامی همچنین در خصوص تامین برق عشایر شهرستان افزود: در تلاش هستیم برق عشایر این مناطق را از طریق پنل خورشیدی تأمین کنیم.

 

 

وی در ادامه بر لزوم تامین علوفه جهت دام عشایر تاکید کرد و گفت: عشایر برای تامین علوفه مورد نیاز دام بایستی به سمت استفاده از کنسانتره دامی حرکت کنند.

 

 

عضو کمیسیون انرژی در مجلس شورای اسلامی از مهم‌ترین دغدغه‌مندی عشایر حومه رامهرمز گفت: تأمین نهاده‌های دامی، مرمت جاده‌های عشایری، تأمین پنل‌های خورشیدی، پیگیری آبرسانی سد جره، تسهیلات کم‌بهره و ارزان قیمت نسبت به پیگیری دیگر موضوعات مربوط به رفع مشکلات عشایر اقدامات لازم صورت پذیرفت.

 

 

متینیان در پایان خاطرنشان کرد: عشایر حافظان، حاملان و میراث داران فرهنگ و ارزش های میهن عزیزمان ایران ست، اگر برای عشایر کاری انجام می‌دهیم برای سفره و امنیت خودمان کار می‌کنیم و نباید هیچ منتی بر سر آنها بگذاریم.

 

نظر جدید
پربازدیدها