یکشنبه، 26 دی 1400 00:00 کد مقاله : 14001026006
سید یعقوب رضوی
حمید بنی تمیم سرپرست اداره کل ورزش وجوانان خوزستان به همراه حاج ابراهیم متینیان نماینده‌ی مردم شریف رامهرمز و رامشیر در مجلس شورای اسلامی، حجت‌الاسلام موسوی امام جمعه رام ...
بازدید حاج ابراهیم متینیان به همراه سرپرست اداره کل ورزش و جوانان خوزستان از پروژه ها و اماکن ورزشی شهرستان‌های رامهرمز و رامشیر

به گزارش «پایگاه خبری رهیافت جنوب»، حاج ابراهیم متینیان نماینده‌ی مردم شریف رامهرمز و رامشیر در مجلس شورای اسلامی، حمید بنی تمیم سرپرست اداره کل ورزش وجوانان خوزستان، دارابی معاونت فنی مهندسی اداره کل ورزش و جوانان استان، ظهیری رئیس هیات اسکیت خوزستان، حجت‌الاسلام موسوی امام جمعه رامهرمز، حجت‌الاسلام معرف امام جمعه رامشیر، بهاروند فرماندار رامهرمز، عبادی فرماندار رامشیر، مسئولین هیأت های ورزشی و تنی چند از مسئولان استانی و شهرستانی امروز یکشنبه ۲۶دی ماه از روند پیشرفت پروژه ها و اماکن ورزشی شهرستان‌های رامهرمز و رامشیر بازدید بعمل آوردند.

 

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان خوزستان با انتقاد از نحوه واگذاری اماکن ورزشی به بخش خصوصی گفت: ماده قانونی ۸۸ واگذاری اماکن ورزشی به بخش خصوصی به درستی اجرا نشده و رشته های مختلف ورزشی با مشکل نداشتن سالن تمرینی مواجه‌اند.

 

حمید بنی تمیم در جریان بازدید از پروژه‌ها و اماکن ورزشی شهرستانهای رامهرمز و رامشیر اظهار کرد: بایستی این قانون به گونه ای عملیاتی شود تا سود حاصل از درآمدها در اختیار هیات ها و ورزشکاران قرار گیرد.

 

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان در این بازدیدها ضمن تقدیر از مسئولان ورزشی شهرستان‌های رامهرمز و رامشیر در خصوص مباحث مطرح شده و مشکلات قول مساعد داد تا جهت خدمات رسانی مطلوب به اهالی ورزش این شهرستانها و کمک هایی در جهت رفع مشکلات ارائه نماید.

 

در این جلسه مسئولین هیأت های ورزشی به بیان مشکلات ورزشی و ارائه راه کار در حوزه فعالیت خود پرداختند.

نظر جدید
پربازدیدها