شنبه، 18 دی 1400 00:00 کد مقاله : 14001018001
سید یعقوب رضوی
تحقق مطالبه چندین ساله مردم رستم‌آباد و جعفرصادق: آیین کلنگ زنی عملیات اجرایی اصلاح خط انتقال آب و شبکه توزیع و انشعابات خانگی آب آشامیدنی به روستاهای رستم آباد و جعفرصا ...
آیین کلنگ زنی اصلاح خط انتقال آب روستاهای رستم آباد و جعفرصادق شهر سلطان آباد رامهرمز

به گزارش «پایگاه خبری رهیافت جنوب»، عصر جمعه ۱۷ دی‌ماه، کلنگ عملیات اجرایی اصلاح خط انتقال آب و شبکه توزیع و انشعابات خانگی آب آشامیدنی روستاهای رستم آباد و جعفرصادق(ع) شهر سلطان آباد شهرستان رامهرمز به زمین زده شد.

 

این طرح در زمینه ی بهبود کیفیت و کمیت آب ارسالی به این دو روستا اهمیت به سزایی دارد و قطعاً پس از تکمیل و بهره برداری از آن ،اهالی روستاهای رستم آباد و جعفر صادق(ع) از رضایت‌مندی بالایی در خصوص آب شرب برخوردار خواهند شد. اجرای عملیات طرح مذکور پس از مناقصه به شرکت پیمانکاری سجاد راه جنوب با مبلغ ۱۰۸,۰۰۹,۵۹۵,۹۰۲ ریال و طول تقریبی ۱۸ کیلومتر، واگذار گردید که پس از کلنگ زنی و تجهیز کارگاه، فاز عملیاتی این پروژه آغاز خواهد شد.

 

شایان ذکر است در این مراسم، حاج ابراهیم متینیان نماینده‌ی مردم شریف رامهرمز و رامشیر در مجلس شورای اسلامی، محسن قمشی سرپرست بهره برداری و توسعه آب آبفا استان خوزستان، هرمز بهاروند فرماندار، محمود احمدی رییس امور آبفا منطقه، تنی چند از مسئولان شهرستانی، اهالی و ساکنین آن منطقه حضور داشتند.

نظر جدید
پربازدیدها