پنج شنبه، 09 دی 1400 00:00 کد مقاله : 14001009002
سید یعقوب رضوی
قاسمی نژاد دادستان عمومی و انقلاب بهبهان گفت: با توجه به انتشار کلیپی در فضای مجازی از جاده بهبهان_رامهرمز که به دلیل بارندگی های اخیر نشست کرده بود و پیرو دستور رئیس کل ...
بازدید دادستان بهبهان از نشست بخشی از محور بهبهان_رامهرمز قبل از بهره برداری

به گزارش «پایگاه خبری رهیافت جنوب»، علیرضا قاسمی‌نژاد افزود: حسب اظهارات کارشناس طرح و ناظرين طرح، دستک پل احداثی جلوی آب وارده ناشی از بارندگی را مسدود کرده و باعث تجمع آب و نشست پل شده است.

 

وی ادامه داد: در همین خصوص مقرر شد که کارشناسان مربوطه جهت بررسی دقیق‌تر از تهران به محل اعزام شوند که متعاقباً گزارش نهایی منتشر خواهد شد.

 

علیرضا قاسمی نژاد افزود: دیروز از جاده و پل ترمیم شده و بارگذاری بر روی آن انجام شده است که مشکل اساسی برای آن محل به وجود نیامده ولی نیازمند بررسی است.

 

وی گفت: شرکت پیمانکار می‌بایست پاسخگوی مشکل ایجاد شده باشد، چرا که حدود سه سال پیش نیز در اثر بارندگی یکی از پل های احداثی تخریب شده بود.

 

دادستان عمومی و انقلاب بهبهان تصریح کرد: با توجه به مکاتبه انجام شده با سازمان بازرسی، منتظر گزارش آن مجموعه هستیم و در صورت احراز تخلف از‌ سوی هر یک از نهادهای متولی، با آنان برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

-------------------------------------------------------------------------

پیش از این مدیر منطقه ۶ شرکت ساخت و توسعه زیربنا‌های حمل و نقل کشور در این زمینه گفت: چهار بانده کردن محور رامهرمز -بهبهان به طول ۱۰۰ کیلومتر در حال اجرا می‌باشد که ۳۰ کیلومتر آن به زیر بار ترافیک رفته است.

 

علی اصغر کاظمی افزود: در انتخاب پیمانکاران به توان فنی، ماشین آلات نگاه می‌شود و اولویت در اجرای طرح‌های راهسازی در استان‌ها پیمانکاران بومی می‌باشد.

 

وی با اشاره به ریزش بخشی از محور بهبهان به رامهرمز علت آن را وجود آب و بارندگی‌ها و نشست جاده بیان کرد.

 

نظر جدید
پربازدیدها