جمعه، 03 دی 1400 00:00 کد مقاله : 14001003003
امین روانان
فرمانده انتظامی‌ استان کهگیلویه و بویراحمد از قتل مردی ۵۱ ساله و دستگیری قاتل کمتر از ۲۴ ساعت در بخش دیشموک از توابع شهرستان کهگیلویه خبر داد.
» وقوع قتل و دستگیری قاتل کمتر از ۲۴ ساعت در دیشموک

فرمانده انتظامی‌ استان کهگیلویه و بویراحمد از قتل مردی ۵۱ ساله و دستگیری قاتل کمتر از ۲۴ ساعت در بخش دیشموک از توابع شهرستان کهگیلویه خبر داد.

به گزارش رهیافت جنوب ؛ به نقل از خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سردار "کیقباد مصطفایی" در بیان جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع قتل در بخش دیشموک از توابع شهرستان کهگیلویه، بلافاصله ماموران انتظامی آن فرماندهی به محل اعزام شدند.

وی افزود: در بررسی ماموران مشخص شد مقتول شخصی حدوداً ۵۱ ساله که بر اثر اصابت گلوله ناشی از شلیک اسلحه به سر و گردن به قتل رسیده است.

مصطفایی تصریح کرد: ماموران ضمن هماهنگی و همراهی با مقام قضائی، جسد مقتول را برای معاینات تخصصی به پزشکی قانونی منتقل و تحقیقات خود را برای شناسایی و دستگیری قاتل آغاز کردند.

این مقام ارشد انتظامی استان بیان داشت: تیمی از کارشناسان پلیس آگاهی به سرپرستی رئیس پلیس آگاهی استان و اکیپی از کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان های کهگیلویه و گچساران به محل اعزام، با انجام تحقیقات گسترده میدانی به ۵ نفر مظنون و کمتر از ۲۴ ساعت آنان را در عملیاتی غافلگیرانه و ضربتی دستگیر کردند.  

فرمانده انتظامی استان گفت: متهم به قتل جوانی ۲۸ ساله می باشد که در بازجویی‌های اولیه انگیزه خود از وقوع قتل را اختلاف قبلی عنوان کرده است.

فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به کشف یک قبضه اسلحه کلاش بکار رفته در قتل خاطرنشان کرد: پلیس به حمایت از قانون با هرگونه مصادیق نا امنی به شدت برخورد خواهد کرد.

» وقوع قتل و دستگیری قاتل کمتر از ۲۴ ساعت در دیشموک» وقوع قتل و دستگیری قاتل کمتر از ۲۴ ساعت در دیشموک» وقوع قتل و دستگیری قاتل کمتر از ۲۴ ساعت در دیشموک

نظر جدید
پربازدیدها