چهارشنبه، 01 دی 1400 00:00 کد مقاله : 14001001001
مهرداد جهان خواه
افرادی که فرصت خدمت را با حب قدرت اشتباه گرفته و درصددند همواره عده ای خاص از اطرافیانشان بر محرومیت کهگیلویه مظلوم حکمرانی کنند و حضور جوانی شایسته و مستعد از خارج از ج ...
بیانیه جمعی از جوانان انقلابی استان کهگیلویه و بویراحمد در حمایت از جلال دانش فرماندار محترم شهرستان لنده

به گزارش پایگاه خبری رهیافت جنوب؛درپی انتصاب آقای جلال دانش به عنوان فرماندارجوان وانقلابی شهرستان لنده؛جمعی ازجوانان استان کهگیلویه وبویراحمدبیانیه ای صادرکردند. بیانیه جمعی از جوانان انقلابی استان کهگیلویه و بویراحمد در حمایت از جلال دانش فرماندار محترم شهرستان لنده 
بسم الله الرحمن الرحیم
استضعاف امروز استان کهگیلویه و علی الخصوص کهگیلویه بزرگ  معلول نگاه های قومی قبیله‌ای، رانتی و  تنش زا است، محرومیتی که حاصل دعواهای سیاسی و جلوگیری از ورود جوانان شایسته به جایگاه خدمت به مردم است.
این روزها درپی انتصاب جوان انقلابی و شایسته استان جناب آقای جلال دانش با سوابق درخشان تحصیلی و عملکردی به عنوان فرماندار شهرستان سرافراز لنده، فشارها و حملات ناجوانمردانه  از سوی عده ای خاص و معلوم الحال  در رسانه های زرد و وابسته شدت پیدا کرده است.
افرادی که فرصت خدمت را با  حب قدرت اشتباه گرفته و درصددند همواره عده ای خاص از اطرافیانشان بر محرومیت کهگیلویه مظلوم حکمرانی کنند و حضور جوانی شایسته و مستعد از خارج از جمع اندک شان را  برنمی تابند و با پیش کشاندن مسائل قومی و سیاسی  سعی بر تنش زایی و مسموم کردن فضای خدمت و شایسته پروری دارند.
البته این روزها ماهیت این اقلیت پر سروصدا و ثروتمند بر همگان آشکار شده و مردم دیگر با مطامع مغرضانه آنان همراهی نمی کنند اما بر ما جوانان پیرو خط امام (ره) و رهبری (حفظه الله) واجب بود که از برادر جوان و انقلابی خود در برابر حملات و فشارهای این افراد معلوم الحال دفاع کنیم.
الحمدالله دولت سیزدهم در مسیر شایسته گزینی، جوانگرایی و کارآمدی حرکت می کند و این انتخاب های مردمی نشان از عزم راسخ این دولت انقلابی است.
و من الله التوفیق

جمعی از جوانان انقلابی استان کهگیلویه و بویراحمد

نظر جدید
پربازدیدها