جمعه، 19 آذر 1400 00:00 کد مقاله : 14000919002
سید یعقوب رضوی
حاج ابراهیم متینیان نماینده‌ی مردم شریف رامهرمز و رامشیر در مجلس شورای اسلامی: اقدام والا و تحسین برانگیز خانواده معظم «زنده‌یاد حدیث نظری» در اجازه بر اهدای اعضاء آن مرح ...
جشن بزرگداشت روز پرستار در مجتمع آموزش عالی سلامت رامهرمز

به گزارش «پایگاه خبری رهیافت جنوب»، به مناسبت ولادت با سعادت حضرت زینب کبری (س) از پرستاران بخش های مختلف بیمارستانی با حضور حاج ابراهیم متینیان نماینده‌ی مردم شریف رامهرمز و رامشیر در مجلس شورای اسلامی، حجت‌الاسلام سیداسماعیل موسوی امام جمعه، بهاروند فرماندار، مهندس علی اصغر حسینی نیک مدیر شبکه بهداشت و درمان، خانواده مرحومه حدیث نظری و تنی چند از مسئولان شهرستان در سالن آمفی تئاتر مجتمع آموزش عالی سلامت تجلیل به عمل آمد.

 

حاج ابراهیم متینیان در آیین گرامیداشت روز پرستار گفت: هرگز فراموش نخواهیم کرد که در روزهای سخت مقابله با کرونا پرستاران حوزه انتخابیه با حداقل امکانات بیشترین انرژی و تلاش خود را در جهت بزرگترین رسالت حوزه سلامت که نجات جان انسان‌هاست گذاشتند.

 

نماینده‌ی مردم شریف رامهرمز و رامشیر در مجلس شورای اسلامی افزود: اصلی ترین عضو تیم سلامت پرستاران و پزشکان با جان خود بازی کردند، اما هرگز از این بیماری نترسیدند تا جایی که بیش از نیمی از پرستاران حداقل دو بار درگیر بیماری کرونا شدند و در عین بیماری در کنار بیماران حضور داشتند.

 

وی تلاش‌های کادر درمان را در این مدت یادآور شد و گفت: با وجود این موانع، لباس مقدسی که بر تن شماست لباس عافیت و آرامش برای مردم جامعه شُد و امنیت روانی که بالاتر از خود امنیت است را برای همه به ارمغان آورد.

 

 عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی افزود: تقدیر از پرستاران نباید تنها محدود به یک روز باشد بلکه باید هر لحظه یادآور شویم که چه نعمت‌های بزرگی را در کنار خود داریم که شاید تا پیش از همه‌گیری کرونا تلاش‌هایشان را فراموش می‌کردیم.

 

حاج ابراهیم متینیان در پایان اظهار داشت: اقدام والا و تحسین برانگیز خانواده معظم زنده‌یاد حدیث نظری تکنسین اتاق عمل در اجازه بر اهدای اعضاء آن مرحومه به چند بیمار نیازمند پیوند،‌ نشان از روح بزرگ و نوع دوستی دارد و الگویی برای ترویج فرهنگ اهداء عضو در جامعه می باشد و بهترین درس خودگذشتگی و ایثارگری را به ما یاد داد. تسلیم این خانواده معظم در برابر تقدیر الهی و رضایت بر این عمل انسانی، علاوه بر اجر معنوی و رضایت خداوند متعال سبب استمرار حیات در وجود افراد دیگر خواهد بود.

 

در این مراسم که مسئولان شبکه بهداشت و درمان و پرستاران حضور داشتند، برنامه های متنوعی اجرا و مقام پرستار گرامی داشته شد وازخانواده پرستار بیمارستان گلستان مرحومه حدیث نظری تجلیل شد، و در پایان مراسم به پرستاران نمونه، لوح تقدیر و جوایزی به رسم یادبود از طرف نماینده شهرستان اهدا شد.

جشن بزرگداشت روز پرستار در مجتمع آموزش عالی سلامت رامهرمزجشن بزرگداشت روز پرستار در مجتمع آموزش عالی سلامت رامهرمزجشن بزرگداشت روز پرستار در مجتمع آموزش عالی سلامت رامهرمزجشن بزرگداشت روز پرستار در مجتمع آموزش عالی سلامت رامهرمزجشن بزرگداشت روز پرستار در مجتمع آموزش عالی سلامت رامهرمزجشن بزرگداشت روز پرستار در مجتمع آموزش عالی سلامت رامهرمزجشن بزرگداشت روز پرستار در مجتمع آموزش عالی سلامت رامهرمز

نظر جدید
پربازدیدها