پنج شنبه، 18 آذر 1400 00:00 کد مقاله : 14000918002
سیروس بزمی
گزارش کامل از مراسم تودیع و معارفه فرمانداران شهرستان بهمئی + جزئیات و عکس

به گزارش پایگاه خبری رهیافت جنوب مراسم تودیع و معارفه فرمانداران شهرستان بهمئی با حضور گسترده ی مردم و مسئولین استانی و شهرستانی در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهر لیکک برگزار گردید.

در این آیین سید علی احمدزاده استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: مردم دیار بهمئی همیشه در صحنه ها و عرصه های مختلف پیشتاز بودند و مردمانی هستند که به مدت یک سال در کنار آنها زندگی و تلاش کردم.

گزارش کامل از مراسم تودیع و معارفه فرمانداران شهرستان بهمئی + جزئیات و عکس

وی با اشاره به اینکه عمل به بیانات مقام معظم رهبری مدظله العالی وظیفه اصلی و اولویت کار ماست گفت : ما موظف هستیم که به خواسته های مردم احترام بگذاریم و برای رفع مشکلات آنها تلاش کنیم.

استاندار کهگیلویه وبویراحمد با اشاره به اینکه دولت کسانی را به کار خواهد گرفت و در راس مدیریت ها قرار خواهد داد که بتوانند مشکلاتی از مردم را رفع کنند گفت : ما به عنوان خدمتگزاران مردم باید تلاش کنیم جنبه خدمت به مردم را بالا ببریم و افزایش دهیم.

دکتر احمد زاده با بیان اینکه نباید فرصت ها و زمان ها را از دست داد گفت : در انتخاب افراد سرعت بخشیدن به امور در اولویت ماست.

وی از مردم شهرستان بهمئی خواست که فرماندار جدید را حمایت کنند و تمام توان خود را برای همکاری با ایشان به کار بگیرند و گفت : خدمت جهادی، انقلابی، خدمت خالصانه به این مردم عبادت است.

استاندار از فرماندار جدید بهمئی خواست که گره از زندگی و مشکلات مردم باز کنند و در راستای خدمت به این مردم از هیچ تلاشی دریغ نکنند.

دکتر احمدزاده خدمت شبانه روزی را خواستار شد و گفت : باید بتوانیم خدمت را هر چه سریعتر شروع کنیم.
وی از فرماندار جدید بهمئی خواست که با نهایت تلاش در راستای حل مشکلات مردم و بویژه ارباب رجوع گام بردارند.

استاندار کهگیلویه وبویراحمد شهرستان بهمئی را دارای ثروت ملی و نفت خیز برشمرد و گفت : باید تلاش خودمان را بکار بگیریم تا حق و حقوق شهرستان را مطالبه کنیم.

دکتر احمد زاده با اشاره به مشکلات پیش روی آب شهرستان بهمئی گفت : ۳۸۹ میلیارد تومان برای تامین آب شهرستان بهمئی، تکمیل سد ایلی آباد، طرح استرانسیوم، جاده بنه پیر بهمئی ۱۰میلیارد و تخصیص اعتبار به راههای روستایی صورت خواهد گرفت.

امام جمعه شهر لیکک در این مراسم هم با اشاره دقیق به مشکلات مختلف شهرستان بهمئی از جمله شهر لیکک، مراکز بخش ها، روستاها و دهستانهای شهرستان از استاندار کهگیلویه وبویراحمد خواست تا با جدیت این مشکلات را پیگیری و در اولویت خود قرار دهند.

گزارش کامل از مراسم تودیع و معارفه فرمانداران شهرستان بهمئی + جزئیات و عکس

حجت الاسلام سیدمحمد یوسف افروغی به مشکلاتی از جمله بیمارستان ۳۲تخت و خوابی شهر لیکک، مشکلات زمین ها، اسناد در حوزه منابع طبیعی و سر درگمی مردم، مشکلات آب، قطعی مکرر منابع آبی در نقاط مختلف شهرستان، مشکلات دانشگاه ها، چارت خالی ادارات و کمبود نیرو، مشکلات حوزه نفت و عدم حمایت از جوانان بیکار و تخصیص ندادن اعتبار نفتی، مشکلات عمرانی و اقتصادی، مشکلات طرح هایی از جمله مصلی نماز جمعه متعدد اشاره کرد و افزود : انتظار می رود استاندار محترم تمام تلاش خود را برای پیگیری این مشکلات به کار گیرند.

وی همچنین از تلاش های فرماندار پیشین تقدیر و برای فرماندار جدید آرزوی موفقیت کرد و گفت : انتظار می رود با همکاری مردم و مسئولان علاوه بر تکریم مردم، خدمات متنوعی به نقاط مختلف شهرستان ارائه شود.

دکتر احمدزاده استاندار کهگیلویه وبویراحمد در حکمی علی محمدی را به عنوان فرمانداری شهرستان بهمئی منصوب کردو در این مراسم از زحمات حکمت الله سنایی قدردانی شد .

حکمت الله سنایی از شهریور سال ۹۶ تا کنون عهده‌دار مسئولیت فرمانداری بهمئی بود .

گوشه ای از عملکرد آقای سنایی فرماندار پیشین شهرستان بهمئی؛

پروژه‌های آب و برق در پایان دولت احمدی‌نژاد عملاً تعطیل و با پیشرفت فیزیکی زیر ۱۰ درصد بوده و هم اکنون پروژه آبرسانی با پیشرفت بالای ۶۰ درصد و اعتبار کافی در حال انجام است و پروژه ایستگاه برق شهرستان خط انتقال آن با ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار در سال گذشته به بهره‌برداری رسید و ایستگاه با ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار تکمیل و خرداد ۱۴۰۰ به بهره‌برداری رسید.
ضمنا در این دولت با کارهای داخلی و اصلاح شبکه و تزریق اعتبارات هیچگاه مشکل برق و آب در شهرستان بحرانی نشد و تلاش این دولت برای تکمیل دو پروژه آبرسانی و ایستگاه بر هیچ کس پوشیده نیست و هر دو پروژه روبه اتمام هستند.
مصلای بزرگ شهر لیکک در همین دولت کلنگ زنی شد و تا پایان دولت به بهره برداری خواهد رسید.

بیمارستان ۳۲ تختخوابی شهرستان در سال ۹۳ و در همین دولت کلنگ زنی شد و تا پایان دولت به بهره برداری خواهد رسید.
تنها تجهیزات مورد نیاز این بیمارستان بالای ۱۵۰ میلیارد تومان است که در این دولت تأمین خواهد شد.

گازرسانی به بسیاری از روستاهای حوزه مرکزی شهرستان در همین دولت بوده و گازرسانی به حوزه پشتکوه (ممبی و سراسیاب) سال گذشته در همین دولت کلنگ‌زنی شد و هم‌اکنون با اعتبار ۸۰ میلیارد تومان از سرعت خوبی برخوردار است و تا پایان دولت افتتاح می‌شود و شهرستان از لحاظ گازرسانی جز شهرستان‌های سبز کشور خواهد شد.

در بسیاری از روستاهای شهرستان طرح‌های هادی اجرا شده و زیرسازی و جدول کشی انجام شد.
هیچ روستای کوچکی یا منطقه عشایری وجود ندارد که از محل اعتبارات فاقد دهیاری در آن کار نشده باشد، از زیرسازی و جدول تا منبع ذخیره آب و …

پروژه احداث جاده ۲۲ روستا در شهرستان در همین دولت کلنگ‌زنی و به اتمام رسید.

پروژه توسعه جاده ممبی در همین دولت کلنگ زنی شد و در حال حاضر در حال انجام است از کارهای خوب این پروژه اصلاح یک کیلومتر اول مسیر از دوراهی ممبی به سمت الهی آباد است که علاوه بر حذف ۹ پیچ خطرناک ۷۰۰ تا ۸۰۰ متر از مسیر نیز کاهش پیدا می‌کند.

شهرک گلخانه‌ای قلات که در دولت احمدی نژاد کلنگ‌زنی شده بود عملاً در پایان دولت احمدی نژاد تعطیل بود و حتی ترانس‌ها و پایه‌های و تجهیزات برق آن نیز به سرقت رفت که این دولت آن را احیا کرد و در حال حاضر با حل مشکلات آب برق و گاز آن یکی از شهرک‌های گلخانه‌ای فعال در استان است و روز به روز پررونق تر می‌شود.

جاده جایزان به لیکک که یکی از پروژه‌های راهبردی برای خروج شهرستان از بن بست است در همین دولت فاز اول آن تکمیل شد و فاز دوم آن نیز با ۷ میلیارد تومان اعتبار شروع به کار کرده‌است.

بسیاری از ساختمان‌های اداری که در دولت قبل کلنگ‌زنی شد از جمله ساختمان فرمانداری در همین دولت تکمیل و به بهره‌برداری رسید و در حال حاضر نیز در سایت اداری شهرستان ساختمان‌های کمیته امداد، آبفای شهری، امور آب، کتابخانه و … در حال احداث است و در آینده نزدیک تکمیل خواهند شد.
ساختمان بیمه سلامت و حوزه علمیه خواهران در همین دولت احداث شد.
اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان به عنوان یکی از ادارات کلیدی در همین دولت راه‌اندازی شد.

مشکل تقسیمات کشوری در حوزه پشت‌کوه که یکی از مشکلات سیاسی اجتماعی و امنیتی شهرستان است در این دولت حل شد (با تأسیس بخش جدید ممبی).

احداث مجتمع ورزشی در مسکن مهر شامل سه سالن یک ساختمان دو طبقه یک چمن زمین مصنوعی که در زمانی کوتاه تکمیل و به بهره‌برداری رسید یکی از کارهای درخشان دولت در حوزه ورزش است، ضمن اینکه یک زمین چمن مصنوعی پیست دو میدانی و یک ساختمان دو طبقه نیز در مجتمع ورزشی قدیمی شهرستان در محل تربیت بدنی احداث شد. و در بسیاری از روستاهای شهرستان نیز چمن مصنوعی احداث شد.

احداث چهارخطه ورودی لیکک و آسفال معابر شهری در این دولت بوده که با تکمیل این پروژه تقریبا خیابان یا کوچه بدون آسفالت در شهر لیکک وجود نخواهد داشت.

سد ایلی‌آباد یکی از بزرگترین پروژه‌های شهرستان، فاز اول آن در این دولت تکمیل شد و فاز دوم و سوم آن شامل ایستگاه پمپاژ و شبکه لوله کشی در هفته دولت امسال با ۴ میلیارد تومان اعتبار کلنگ‌زنی شد و تا پایان دولت به بهره‌برداری می‌رسد و ۴۰۰ هکتار از اراضی ممبی را به زیر کشت باغات خواهد برد. سد سندان آن بعد از سالها توقف امسال مجدد عملیات اجرایی آن شروع شد و پروژه در حال انجام. است طرح مطالعات احداث سد سرآسیاب و قلات نیز در این دولت انجام شد و از سال دیگر در دستور اجرا قرار خواهد گرفت.

در مواردی مانند توسعه شبکه آب و برق و مخابرات و زیرساخت‌های ارتباطی و اینترنت روستاها نیز کارهای خوب و ماندگاری در این دولت انجام شد.

مهمتر از همه انتخاب شهرستان بهمئی به عنوان پایلوت توسعه پایدار در زمره ۳۱ شهرستان منتخب کشور یکی از اقدامات ارزشمند و ماندگار دولت برای شهرستان بهمئی است که ارزش این کار در حد کاری مانند تاسیس شهرستان است.
مدارس مسکن مهر و شهید حججی در شهر لیکک پس از سالها در دهه فجر امسال افتتاح شد.
دریاچه برم‌‌الوان ثبت ملی شد و ثبت بین‌المللی در دست اقدام است.

در این مراسم ۲ نفر از اهالی دیار بهمئی، آقایان شعبان بهمئی فرهنگی و آزاده دوران جنگ تحمیلی و لطف الله شجاعی از فرهنگیان این شهرستان به بیان نقطه نظرات و مشکلات شهرستان پرداختند.

خبرنگار و عکاس: سیروس بزمی

نویسنده خبر: مسلم مختاری

گزارش کامل از مراسم تودیع و معارفه فرمانداران شهرستان بهمئی + جزئیات و عکسگزارش کامل از مراسم تودیع و معارفه فرمانداران شهرستان بهمئی + جزئیات و عکسگزارش کامل از مراسم تودیع و معارفه فرمانداران شهرستان بهمئی + جزئیات و عکسگزارش کامل از مراسم تودیع و معارفه فرمانداران شهرستان بهمئی + جزئیات و عکسگزارش کامل از مراسم تودیع و معارفه فرمانداران شهرستان بهمئی + جزئیات و عکسگزارش کامل از مراسم تودیع و معارفه فرمانداران شهرستان بهمئی + جزئیات و عکسگزارش کامل از مراسم تودیع و معارفه فرمانداران شهرستان بهمئی + جزئیات و عکسگزارش کامل از مراسم تودیع و معارفه فرمانداران شهرستان بهمئی + جزئیات و عکسگزارش کامل از مراسم تودیع و معارفه فرمانداران شهرستان بهمئی + جزئیات و عکسگزارش کامل از مراسم تودیع و معارفه فرمانداران شهرستان بهمئی + جزئیات و عکسگزارش کامل از مراسم تودیع و معارفه فرمانداران شهرستان بهمئی + جزئیات و عکسگزارش کامل از مراسم تودیع و معارفه فرمانداران شهرستان بهمئی + جزئیات و عکسگزارش کامل از مراسم تودیع و معارفه فرمانداران شهرستان بهمئی + جزئیات و عکسگزارش کامل از مراسم تودیع و معارفه فرمانداران شهرستان بهمئی + جزئیات و عکسگزارش کامل از مراسم تودیع و معارفه فرمانداران شهرستان بهمئی + جزئیات و عکس

نظر جدید
پربازدیدها